چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 14 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهروندان لاهیجانی خواستار پخش زنده دیدار ایران و پرتغال در حاشیه استخر این شهر شدند
    01 تیر 1397 - 16:12
    شناسه : 130451
    0

    جمع کثیری از شهروندان لاهیجانی خواستار پخش زنده دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی پرتغال در حاشیه استخر این شهر شدند.

    پ
    پ

    psds62019 - شهروندان لاهیجانی خواستار پخش زنده دیدار ایران و پرتغال در حاشیه استخر این شهر شدند - استخر

    به گزارش «بامردم»، شهروندان لاهیجانی با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی از شهردار و مسئولین شهرستان و استان خواستند تا با تکرار پخش زنده دیدار تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه استخر این شهرستان زمینه ایجاد شورونشاط هرچه بیشتر مردم جامعه را فراهم آورند.
    ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه‌شب آینده چهارم خرداد حساس‌ترین بازی تاریخ فوتبال ایران در ادوار جام جهانی مقابل تیم ملی پرتغال شکل خواهد گرفت. برد در این دیدار که با توجه به بازی‌های بسیار دیدنی و غیرتمندانه بازیکنان تیم ملی ایران دور از انتظار نیست، صعود به مرحله بعد جام جهانی و تحقق یکی از رویاهای همیشگی فوتبال ایران را به دنبال خواهد داشت.
    باید دید که مسئولان مدیریت شهری لاهیجان که یک‌بار در ۲۵ خردادماه که مصادف با عید سعید فطر بود توانستند اجتماعی چند هزارنفری را ترتیب دهند و تحسین لاهیجانی‌ها و همه ایرانیان را به همراه داشته باشند و تصاویر آن نیز در شبکه‌های مجازی استانی و کشوری دست‌به‌دست شد، باری دیگر حاضر به انجام یک حرکت بزرگ‌تر از قبل در راستای ایجاد شورونشاط هرچه بیشتر در جامعه خواهند بود یا …!
    شایان‌ذکر است پیش‌ازاین علی‌اصغر جمشید نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این رابطه به‌طور رسمی اعلام کرده است: استانداری گیلان و شخص استاندار به‌عنوان نماینده عالی دولت حمایت و همکاری لازم نسبت به پخش مستقیم مسابقات و نشاط اجتماعی ناشی از آن را دارد و هیچ‌گونه مانع و مخالفتی وجود ندارد. درخواست فرمانداران هرکدام از شهرستان‌ها پس از بررسی موارد و طی فرآیند قانونی مورد رسیدگی و موافقت قرار خواهد گرفت.
    رسانه خبری تحلیلی با مردم گیلان به‌عنوان یک رسانه مردمی ضمن حمایت از این درخواست شهروندان لاهیجان و فراهم آوردن مقدماتی برای انعکاس این درخواست، خواستار توجه هرچه بیشتر مسئولین به‌خصوص شهردار پرتلاش لاهیجان به این خواسته مردم است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.