جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اینستاگرام قابلیت IGTV را معرفی کرد؛ اشتراک گذاری ویدیوهای یک ساعته محقق شد
    02 تیر 1397 - 11:30
    شناسه : 130516
    1

    اینستاگرام در رویدادی در شهر سن‌فرانسیسکو از قابلیت جدید ویدیوی شبکه‌اجتماعی خود با نام IGTV رونمایی کرد. کاربران می‌توانند بدون محدودیت به این ویژگی دسترسی داشته و ویدیوهای بلندمدت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

    پ
    پ

    اینستاگرام از هماکنون رقابت خود با یوتیوب را شروع کرد و این مسئله را با معرفی قابلیت به اشتراکگذاری ویدیوهای بلندمدت خود به نام IGTV به صورت همگانی اعلام کرد. از هماکنون کابران میتوانند تا حداکثر یک ساعت، ویدیوهای خود را آماده کرده و در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای دسترسی به این قابلیت هماکنون شما میتوانید از طریق دکمهی هوماسکرین(Homescreen) اپلیکیشن اینستاگرام اقدام کنید.

    مدیرعامل این پلتفرم در رابطه با قابلیت جدید این شبکهاجتماعی بیان کرد:

    هماکنون زمان پیشرفت و متحول شدن ویدیوها است و IGTV برای تماشای ویدیوهای بلندمدت افراد مورد علاقه شما است.

    IGTV چگونه کار میکند؟
    IGTV
    به همه این اجازه را میدهد که ویدیوهای حداکثر یک ساعته را آماده کرده و منتشر کنند و هیچ محدویتی در زمینه برای افراد نیست و حتی در لحظه میتوان عضو این شبکه اجتماعی شد و از این قابلیت استفاده کرد.

    000 10 02 - اینستاگرام قابلیت IGTV را معرفی کرد؛ اشتراک گذاری ویدیوهای یک ساعته محقق شد - IGTV

    با این که این قابلیت همین امروز برای گوشیهای اندرویدی و iOS و به صورت جهانی دردسترس قرار گرفته است، اما ممکن است در مناطق مختلف با کمی تاخیر در دسترس قرار بگیرد و به همین خاطر نباید نگران این مسئله باشید. این قابلیت از طریق یک دکمهی تلویزیون مانندی در بالای بخش مرتبط با استوریهای این اپلیکیشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

    000 10 03 - اینستاگرام قابلیت IGTV را معرفی کرد؛ اشتراک گذاری ویدیوهای یک ساعته محقق شد - IGTV

    البته مدیرعامل اینستاگرام در این رابطه به این نکته هم اشاره کرده است که آنان در نظر دارند که این قابلیت را در اپلیکیشن جداگانهای در دسترس قرار بدهند و این گونه بدون هیچ گونه مشکلی کاربران بتوانند از این قابلیت استفاده کنند. برای همین احتمالاً با لمس گزینهی گفته شده در اپلیکیشن اینستاگرام، شما به یک اپلیکیشن دیگر در گوشی خود هدایت خواهید شد و به همین خاطر نباید از این مسئله تعجب کنید.

    000 10 04 - اینستاگرام قابلیت IGTV را معرفی کرد؛ اشتراک گذاری ویدیوهای یک ساعته محقق شد - IGTV

    با استفاده از IGTV، تولیدکنندگان محتوا میتوانند ضمن تولید ویدیوهای کاملاً متفاوت، لینکهای دلخواهی را هم در بخش توضیحات ویدیوهای خود درج کرده و کاربران خود را به هر جای دیگری که مایل هستند، هدایت کنند.

    همچنان قابلیتهای تجاری غیرفعال است!
    بر اساس گفتههای مدیرعامل این شبکهاجتماعی، با این که هماکنون تبلیغات وارد این قابلیت نشده است، اما در آیندهای نزدیک ما شاهد چنین چیزی خواهیم بود. البته او در ادامه به این نکته هم اشاره کرد که آنان بر خلاف فسیبوک، برای بازدید از ویدیوها مبلغی را به تهیه کنندگان ویدیو پرداخت نخواهند کرد و به همین خاطر میتوان این گونه برداشت که تنها راه درآمد در این پلتفرم را صرفاً تبلیغات و بازاریابی تشکیل خواهد داد.

    000 10 01 - اینستاگرام قابلیت IGTV را معرفی کرد؛ اشتراک گذاری ویدیوهای یک ساعته محقق شد - IGTV

    با توجه به این که  اینستاگرام در حدود ۱ میلیارد کاربر دارد، بدون شک IGTV به سرعت میتواند از طریق تولیدکنندگان محتوا به محبوبیت زیادی برسد و جدای از این که میتواند به منبع درآمدی برای آنها تبدیل شوید، این قابلیت را هم دارد که میزان مخاطبان این افراد را هم گسترش بدهد. همانگونه که اشاره کردیم، اینستاگرام به دنبال پیادهسازی سیستم درآمدزایی در IGTV است که در آن درآمد حاصل از تبلیغات، به صورت درصدی میان تولید کنندهی محتوا و آنان تقسیم خواهد شد.

    000 10 05 - اینستاگرام قابلیت IGTV را معرفی کرد؛ اشتراک گذاری ویدیوهای یک ساعته محقق شد - IGTV

    هماکنون و بر اساس برآوردها، پیشبینی میشود که اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ در حدود ۵.۴۸ میلیارد دلار در آمریکا درآمد داشته باشد. هچنین با توجه به این که فیسبوک از سهامداران اینستاگرام به حساب میآید، سهام آنان با معرفی این قابلیت ۲.۲ درصد افزایش پیدا کرد و ارزش هر سهم آنان به نزدیک ۲۰۲ دلار رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.