×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

پرتغال - درخواست پخش دیدار ایران و پرتغال در پیاده راه فرهنگی رشت به فرمانداری ارسال شد - ایران و پرتغال

به گزارش «بامردم»، متن اطلاعیه بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

از آنجایی که جام جهانی یک رویداد در مقیاس جهانی است و مردم علاقه وافری به این رویداد دارند شهرداری رشت نیز با امکانات لازم سعی در آماده‌سازی محیطی اجتماعی در راستای وحدت ملی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در بازی اول نمود.

باید اذعان کرد که برای برپایی این‌گونه اتفاقات که نشاط اجتماعی را به همراه دارد می‌بایست متولیان اصلی امور هم در این راستا نقش اصلی را ایفا نمایند و حداقل تلاش خود را برای پخش این مسابقات همانند تهران در ورزشگاه انجام دهند.

ایده پخش زنده بازی اول فوتبال ایران با مراکش در سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری چندی قبل از آغاز بازی‌ها شکل گرفت و با شهردار محترم جناب دکتر نصرتی در میان گذاشته شد و با استقبال و تائید ایشان در تاریخ ۹۷/۳/۱۹ درخواست این مهم جهت اخذ مجوزهای لازم به فرمانداری محترم ارسال شد.

شهرداری رشت جز معدود کلان‌شهرهای ایران بود که با استفاده از ظرفیت پیاده راه فرهنگی پس از اخذ مجوزهای لازم و تکمیل فرم تعهد قبول مسئولیت اقدام به پخش زنده این مسابقه نمود که خوشبختانه با استقبال شهروندان مواجه گردید و با انعکاس در رسانه ملی و جراید پر تیراژ کشور، جلوه پر رنگی داشت.

این اتفاق خوشایند موجب گردید که تعامل مردم به معنای واقعی با ایجاد شور سرزندگی و همکاری با مسئولین نمود پیدا نماید که شایسته تقدیر و قدردانی از شهروندان عزیز می‌باشد.

جهت تنویر افکار عمومی باید تأکید نماییم که با توجه به ساعت پخش بازی دوم ایران و مصلحت اندیشی مراجع ذیصلاح، شهرداری نسبت به درخواست مجوز اقدام ننمود. حالیه با توجه به استقبال معاونت محترم سیاسی و امنیتی استانداری گیلان جهت صدور مجوزهای لازم در صورت درخواست شهرداری رشت، بر اساس تأکید شهردار محترم رشت تقاضای مجوز جهت پخش بازی فوتبال زنده ایران و پرتغال به فرمانداری محترم ارسال شد.

بی شک شهرداری رشت برای شاد نمودن همشهریان از هیچ کوششی دریغ ننموده و نیاز به سفارش و توصیه نخواهد داشت و مطمئناً با حمایت دلسوزانه تمامی اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت و مسئولین دلسوز استان در حد توان و امکانات اقدام خواهد نمود. به امید پیروزی تیم‌ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و صعود به مرحله بعد و خلق حماسه‌ای دیگر برای ملت غیور ایران.

روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.