شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیش از 15 هزار نفر مسابقه ایران و پرتغال را در لاهیجان تماشا کردند
    05 تیر 1397 - 12:02
    شناسه : 130815
    0

    با برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان، بیش از 15 هزار نفر مسابقه تیم‌های ملی ایران و پرتغال را در بلوار خلیج‌فارس در حاشیه استخر لاهیجان تماشا کردند.

    پ
    پ

    چندهزار نفری مردم لاهیجان برای تماشای بازی ایران با پرتغال 14 - بیش از 15 هزار نفر مسابقه ایران و پرتغال را در لاهیجان تماشا کردند - ایران و پرتغال را در لاهیجان

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان، در این مسابقه نیز مسئولان ارشد شهرستان در کنار مردم به تماشای دیدار تیم ملی نشستند. (گزارش تصویری)

    مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این مراسم گفت: پس از پخش مسابقه نخست تیم ملی، نظم و آرامش مردم لاهیجان باعث شد این شهر به‌عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح و معرفی شود.

    وی گفت: با درخواست شهرداری و طی تشریفات قانونی این درخواست از سوی فرماندار لاهیجان به استاندار معزز گیلان تقدیم شد که در کمتر از چند ساعت موردپذیرش قرار گرفت.

    وی گفت: جای دارد از مردم فهیم لاهیجان که بانظم دیدار نخست را تماشا کردند و برای این بازی نیز در فضای مجازی از مدیریت شهری تقاضای پخش داشتند قدردانی کنم.

    کاظمی اضافه کرد: از زحمات فرماندار، اعضای شورای تأمین، اعضای شورای شهر و تلاش کارکنان شهرداری برای برگزاری این برنامه تشکر می‌کنم.

    وی گفت: شهرداری لاهیجان برای نشاط شهروندان به اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری اقدام خواهد کرد تا شهروندان از خادمان خود در مدیریت شهری رضایت داشته باشند.

    امام‌جمعه، فرماندار، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، رئیس و اعضای شورای شهر ، اعضای شورای تأمین، جمعی از مدیران ادارات به همراه بیش از 15 هزار نفر مسابقه ایران و پرتغال را از نمایشگر 40 مترمربعی در بلوار خلیج‌فارس لاهیجان تماشا کردند.

    شایان‌ذکر است پیش‌ازاین و بنا به خواسته شهروندان فهیم لاهیجانی رسانه خبری تحلیلی با مردم ضمن انعکاس این خواسته شهروندان با راه‌اندازی کمپینی که با استقبال عظیم شهروندان و دیگر رسانه‌ها مواجه گشت، خواستار پخش بازی ایران مقابل پرتغال در حاشیه استخر لاهیجان شده بود. (اینجا بخوانید)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.