چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بوم‌گردی در حفاظت از آداب مردم منطقه موثر است
    06 تیر 1397 - 9:40
    شناسه : 130921
    0

    سرپرست فرمانداری رودسر گفت: توجه به بوم‌گردی می‌تواند برای حفاظت از محیط‌ زیست و آداب و سنن مردم منطقه تأثیرگذار باشد.

    پ
    پ

    بوم گردی گیلان - بوم‌گردی در حفاظت از آداب مردم منطقه موثر است - اشتغال

    علی وارسته در جلسه اشتغال رودسر که در سالن جلسات فزمانداری برگزار شد با بیان اینکه سهمیه بوم‌گردی شهرستان رودسر ۳۴۵ واحد است، افزود: تاکنون ۱۱۸ پرونده تشکیل‌ شده که از این تعداد ۷۱ پرونده احداثی و ۴۷ پرونده مرمتی است .

    وی با اشاره به اینکه تاکنون ۵۲ پرونده به ستاد استانی (بنیادمسکن) ارسال‌ شده است، تصریح‌کرد: تا به امروز پنج پرونده موافقت اصولی‌شان دریافت شده که پس از سیر قانونی پرونده برای اخذ پروانه و دریافت تسهیلات ارسال می‌شود .

    وارسته، گفت: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در سطح روستاهای رودسر وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای طرح بوم‌گردی بهره گرفت .

    وی بر لزوم تقویت صنعت بوم‌گردی در روستاهای رودسر به‌عنوان زمینه‌ساز بودن ایجاد اشتغال در این شهرستان تأکید و خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری فراوان بوده و می‌تواند گردشگران و مسافران را برای حضور در این منطقه ترغیب کند .

    سرپرست فرمانداری رودسر بوم‌گردی را از اولویت‌های این شهرستان در ایجاد اشتغال خواند و بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در سطح روستاهای رودسر وجود دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.