×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

متهم زن و مرد - قتل شوهر پایان دوستی تلگرامی - دوستی تلگرامی

به گزارش جام‌جم، شامگاه یکشنبه سوم تیر امسال مردی با پلیس شهر کلاله در استان گلستان تماس گرفت و گفت: یکی از بستگانم با شوهرش اختلاف داشت. امروز به من زنگ زد و خبر داد با شوهرش دعوا کرده و وی را کشته است. خواست به یکی از میدان‌های شهر بروم و با مردی که نمی‌شناختم به خانه‌شان بروم. با تماس او ماموران به میدان مورد نظر رفتند و دیدند مرد ۳۵ ساله‌ای با همان نشانی گفته شده از سوی زن در اطراف میدان منتظر است که بازداشت شد. ماموران به خانه زن روستایی رفتند و او نیز بازداشت شد. در بازرسی از خانه، جسد شوهر وی که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و دست‌وپا‌بسته داخل پتویی قرارداشت، کشف شد.

همسر مقتول به افسرتحقیق گفت: من با شوهرم اختلاف داشتم. در جریان همین درگیری‌ها بود که با مرد غریبه‌ای آشنا و ارتباطم با او در تلگرام آغاز شد. او ساکن شهر کرمان است. قرار شد بعداز جدایی‌ام با او ازدواج کنم. در دادگاه خانواده تشکیل پرونده دادم اما شوهرم حاضر به جدایی نبود. سرانجام برای برداشتن او از سر راهمان نقشه قتلش را طراحی کردم.

او دو روز قبل با تماس تلفنی‌ام به شهرمان آمد و به یک مهمانپذیر رفت. یکشنبه‌شب که شوهرم خوابید به او زنگ زدم که بیاید. او به خانه روستایی‌مان آمد و شوهرم را کشتیم. دست و پایش را بسته و جسد را در پتو گذاشتیم.

می‌خواستیم جسد را با کمک همدستم و یکی از بستگان به دره جنگلی اطراف روستا ببریم که او ما را لو داد . سرهنگ مهربانی، فرمانده انتظامی شهر کلاله دراین‌باره گفت: با اعتراف متهم زن، همدستش نیز دوباره مورد تحقیق قرار گرفت و گفته‌های وی را تائید کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.