×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

آتش - باهنر: فکر می‌کنند اگر آجری از زیر پای دولت بکشند به انقلاب خدمت کرده‌اند -

به گزارش خبرآنلاین؛ این روزها هم بازار اقتصادی کشور و هم بازار کنش‌های سیاسی روزهای پر التهابی را می گذرانند. بخش هایی از مردم با مشکلات اساسی اقتصادی دست به گریبان هستند و رکود و گرانی نفس برخی را بریده است. اما در این میان به اذعان بسیاری از سیاسیون و اهالی اقتصاد، شرایط کشور به هیچ وجه از دوران جنگ تحمیلی و دوران تحریم‌های پیش از برجام بدتر نیست. پس چه اتفاقی، بازار سیاست و اقتصاد را مشوش کرده و ریشه برخی اغتشاشات-ونه اعتراضات به حق- را باید در کجا جستجو کرد؟

سیاسیون و اعتدالیون هر دوجناح کشور معتقدند که علاوه بر توطئه خارجی و برنامه ریزی های اتاق فکر جنگ اقتصادی علیه کشور، برخی دستهای داخلی هم به مدد آمده اند تا شرایط را بحرانی کنند.

شب گذشته بود که مشاور فرهنگی رییس جمهور اعلام کرد:هسته اصلی اغتشاش در پاساژ علاءالدین و بازار یکی بود.

آشنا در یادداشت توئیتری خود نوشت: هسته اصلی اغتشاش در پاساژ علاءالدین و بازار یکی بود. عناصر دست سوم در تور افتاده اند. عاملان و آمران در لیست انتظارند. خبرهایی در راه است.

امروز هم محمد رضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و از چهره های اصولگرا در واکنش به اتفاقات روی داده گفت: برخی رقابت سیاسی را به اندازه ای بزرگ می کنند که فکر می کنند اگر آجری از زیر پای دولت بکشند به انقلاب خدمت کرده اند.(اینجا بخوانید)

حجت الاسلام غرویان از اعضای سابق موسسه مرتبط با آیت الله مصباح یزدی هم در گفت و گویی دیگر از کسانی گفت که چوب لای چرخ دولت می گذارند و گفت: من اگر جای روحانی باشم،‌ می‌آیم و شفاف مسائل کشور را با مردم مطرح می‌کنم و از کانون‌های قدرت و فعالان سیاسی و اقتصادی تقاضا می‌کنم که دولت را کمک کنند و چوب لای چرخ آن نگذارند.(اینجا بخوانید)

ناگفته پیداست که شرایط امروز کشور نیازمند وحدت ملی و اتفاق نظر مسئولان با دیدگاههای مختلف است و قطعا افراد یا کانون‌هایی این اتفاق نظر را برنمی تابند و دست در دست دشمنان ملک و میهن دنبال صید ماهیهای اقتصادی و سیاسی خود از این آب گل آلود هستند.قطعا اینجا دستگاههای امنیتی و قضایی وظیفه ای سنگین برای رصد و شناسایی و برخورد مقتدرانه با این کانون های قدرت طلب را دارند تا بتوان با همگرایی همه نیروهای درون انقلاب و با کمک مردم از این شرایط به سلامت عبور کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.