سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین لپ تاپ‌ها با قیمت زیر ۳۰۰ دلار
    07 تیر 1397 - 21:00
    شناسه : 131070
    1

    اگر تاکنون لپ تاپ نداشتید و درفکر خرید یکی از آنها هستید، خوب است نگاهی به لیست مقرون به صرفه زیر که تعدادی لپ تاپ با قیمت زیر ۳۰۰ دلار است بیاندازید.

    پ
    پ

    تاپ - بهترین لپ تاپ‌ها با قیمت زیر ۳۰۰ دلار - زیر ۳۰۰ دلار

    در حالی که لپ تاپهای مدرن دارای مشخصاتی هستند که بسیار اغوا کننده است، اما قیمت بالا آنها کاربران را از خرید مایوس می‌کند. بسیاری از مردم که قدرت خرید بالایی ندارند، به دنبال ارزان ترین لپ تاپها هستند. نکته مهم در اینجا این است که همانطور که مبالغ کمتری برای این لپ تاپها می‌پردازید، باید قربانی بسیاری از ویژگی های پایین انها نیز بشوید.

    بنابراین نباید انتظار داشت که این لپ تاپ سخت افزار بالایی داشته باشد. بنابراین اگر عملکرد دستگاه و طول عمر باتری برایتان مهم است، باید سیستم های بهتری نسبت به آنچه در زیر پیشنهاد شده تهیه کنید. در ادامه به چند مورد از این لپ تاپها اشاره خواهیم کرد.

    Acer Aspire 1 $220

    این لپ تاپ دارای ویژگی های داخلی و سخت افزاری متوسطی است. آن دارای یک پردازنده ۴ هسته ای سلرون اینتل با حافظه ۴ گیگابایت ، فضای ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت و یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ مگاپیکسل است. البته کمی از دیگر لپ تاپ ها سنگین تر است.

    Lenovo Ideapad 120S $200

    این لپ تاپ یکی از بهترین هاست، پردازنده اینتل سلرون N3350 1.1 گیگاهرتز و ۲-۴ گیگابایت حافظه است که به میزان ۶۴ گیگابایت قابل ارتقا است. این لپ تاپ گرافیک قابل قبولی دارد و به دانشجویان هنر و معماری پیشنهاد می‌شود. برای انتخاب این لپ تاپ گزینه های متفاوتی برای انتخاب رنگ دارید. همچنین ان دارای پورت USB-C است.

    Asus Chromebook C202 $220

    این بهترین کرومبوک در این رده قیمتی در میان محصولات ایسوس است و برای دانشجویان و دانش اموزان دبیرستانی و انجام تکالیفاشان طراحی شده است. این لپ تاپ قدرتمند و باطری قوی دارد و می تواند از مدرسه تا هنگامی که تکالیف خود را انجام می دهید از آن استفاده کنید و نیاز به شارژ چند بار نداشته باشید.

    در داخل آن، یک پردازنده Intel Celeron N3060 با ۴ گیگابایت حافظه و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. صفحه نمایش این لپ تاپ کوچک است و تنها اندازه ۱۱.۶ اینچ با وضوح ۱،۳۶۶ × ۷۶۸ دارد  و پوشش ان ضد نور است و نور را منعکس نمی کند. وزن این لپ تاپ ۲.۲ پوند است و بسیار سبک و حمل و نقل آن آسان است. طول عمر این باطری ۱۰ ساعت است و می‌توان به راحتی ان را میان دانشگاه و خانه در کوله پشتی حمل کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.