جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • علت غم سنگین الناز شاکردوست در روز تولدش ! + عکس
    08 تیر 1397 - 16:46
    شناسه : 131138
    0

    الناز شاکردوست، هم زمان با سالروز تولدش، پستی تامل برانگیز در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

    پ
    پ

    شاکردوست 1 - علت غم سنگین الناز شاکردوست در روز تولدش ! + عکس - الناز شاکردوست

    الناز شاکردوست که هنگام فیلمبرداری فیلم دو طبقه روی پیلوت به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان دچار سانحه و مصدومیت شده بود از ادامه بازی در این فیلم انصراف داد و در نهایت بهدخت ولیان، بازیگر جوان سینما جایگزین وی در آن فیلم شد. الناز شاکردوست پس از سپری کردن دو ماه مصدومیت و به دست آوردن سلامت نسبی خود، به عنوان دومین بازیگر فیلم جدید نرگس آبیار که در موسسه تصویر گستر پاسارگاد تولید می‌شود، انتخاب شد. او نقش اصلی زن “شبی که ماه کامل شد” را در کنار هومن سیدی ایفا می‌کند.

    متن پست اینستاگرام الناز شاکردوست:

    امروز روز تولدم بود و حقیقتاً غمگین بودم ، هیچ عکسى شبیه حالم نیافتم جز این!
    پ.ن:
    آن روز به تورى یکروزه رفته بودیم در چابهار، اینجا دامنه کوهیست گِل افشان، همه از آن بالا رفتند جز من! دیگر بیش از چند ماهى می شد که به زندگى با وضعیت جسمانى جدیدم عادت کرده بودم (مثل خیلى چیزهاى دیگر در زندگى که مى شود عادت!) در دامنه کوه ایستادم و هنگامى که تنها شدم سخت گریستم، درست در لحظاتى که فکر مى کردم فراموش شدم، از آن بالا این عکس ازم گرفته شد، خلاصه این شد که این عکس برایم ارزشمند است چون پُر از معناست! درست در اوج دل شکستگى شاید کسى از آن بالا حواسش به ما باشد!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.