جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقاجانیان: امکان همکاری با سپیدرود برایم وجود ندارد/ کریمی هم منتفی شد
    09 تیر 1397 - 16:47
    شناسه : 131201
    0

    مربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید به مدیران باشگاه سپیدرود هم اعلام کردم که به خاطر تعهدات فعلا امکان همکاری با این باشگاه برایم فراهم نیست.

    پ
    پ

    آقاجانیان3 - آقاجانیان: امکان همکاری با سپیدرود برایم وجود ندارد/ کریمی هم منتفی شد - سپیدرود

    در حالی که صبح امروز خبر قرارداد مارکار آقاجانیان با سپیدرود منتشر شد، این مربی تیم ملی در گفت و گو با ورزش سه درباره اعلام باشگاه سپیدرود رشت مبنی بر معرفی به عنوان سرمربی جدید تیم این باشگاه گفت: به هر حال کار در هر خطه از ایران و برای فوتبالدوستان ایرانی برایم باعث افتخار است اما پس از اینکه مدیران باشگاه سپیدرود به من پیشنهاد دادند اعلام کردم که به خاطر تعهدات فعلی ام امکان همکاری با این باشگاه را ندارم بنابراین با تشکر مجدد از این باشگاه پرهوادار اعلام می کنم برنامه ای برای هدایت این تیم در فصل پیش رو ندارم.

    اما درباره علی کریمی که یکی از گزینه های اصلی سپیدرود به شمار می رود خبر رسیده که او با مسئولان این تیم به توافق نرسیده و حضور او در تیم نماینده رشت منتفی شده است. با این وصف کریمی از بین گزینه های سپیدرود خارج شده و به احتمال زیادی یکی دیگر از گزینه ها و شاید مارکار روی نیمکت سپیدرود بنشیند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.