×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دادگاه پرونده 2 - ۲۳ میلیارد جریمه برای متخلفان اقتصادی در گیلان - بهداشت

به گزارش ایرنا، رضا قشلاقی با بیان اینکه پرونده های ارجاع شده به تعزیرات در بخش کالا، خدمات و بهداشت، دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز رسیدگی می شود، افزود: در بخش کالا و خدمات در مجموع سه هزار و ۶۶ پرونده وارد محاکم این اداره کل شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد پرونده وارد شده؛ سه هزار و ۵۴ فقره رسیدگی شده که افزون بر پنج میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش کالا و ارز ۴۱۹ فقره پرونده به شعب اداره کل تعزیرات استان ارجاع شده که ۳۸۱ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان به ۱۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط کالاهای کشف شده قاچاق به نفع دولت محکوم شدند.

قشلاقی اضافه کرد: در بخش تخلفات بهداشت و درمان نیز ۴۱۵ فقره پرونده برای متخلفان تشکیل شده که با احتساب رسیدگی به ۲۶ فقره پرونده مانده از گذشته ، ۴۳۰ فقره پرونده مختومه شده است.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان؛ این متخلفان نیز بیش از ۳۷۰ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال جریمه شدند .

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در خاتمه با هشدار به سودجویان از وضعیت نوسان قیمت ها در بازار گفت: طبق قانون با افراد متخلفی که به صورت غیر متعارف قیمت ها را افزایش داده و از شرایط موجود سوء استفاده می کنند، برخورد و اشد مجازات را اعمال می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف های اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، شماره تلفن های اعلام شده از سوی اتاق اصناف و نیز سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع دهند ضمن اینکه برای ارائه گزارش و شکایت های خود، می توانند به صورت حضوری به این دستگاه ها مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.