×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

سهیل سجودی - همچنان از دولت روحانی و استاندار جوان و باتجربه گیلان حمایت می کنیم/مواضع شخصی اعضا، به معنای رویکرد حزب نیست - با مردم

سهیل سجودی در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به تحولات اخیر در فضای سیاسی و اقتصادی کشور و طرح موضوع استعفا یا عدم کفایت رئیس جمهوری در برخی محافل بیان داشت: شرایط اقتصادی جامعه اجازه تحلیل سیاسی شفاف را از کنشگران می گیرد، فضای نامناسب بازار در کنار عدم توازن ارز و کارشکنی های سیاسی و فشارهای خارجی، مسائل را پیچیده تر کرده اما با این همه ، ما استمرار مسیر دولت روحانی را به نفع انقلاب اسلامی و ایران می دانیم و در عین با بیان نقدهای درون جریانی حامیان دولت، از دولت منتخب حمایت می کنیم.

وی به عملکرد دولت دوازدهم در استان اشاره و خاطرنشان کرد: انتخاب دکتر سالاری که جوان ترین استاندار کشور است به عنوان دومین استاندار گیلان در دولت تدبیر و امید، تصمیمی مناسب و مبارک برای گیلان است ضمن اینکه پیش از روی کار آمدن او نیز، حزب ندا شاخه گیلان با صدور بیانیه ای از سالاری اعلام حمایت کرده بود.

سجودی افزود: فعالان سیاسی گیلان متوجه معذوریت ها، موانع و مقاومت های موجود هستند در عین حال انتظار تسریع در تغییرات و خروج از حالت تعلیق در برخی تصمیم گیری ها را داریم اما کمک به دکتر سالاری را وظیفه خود می دانیم زیرا به هر صورت او به نوعی نماینده نسل جوان در مدیریت کشور است و باید با رویکرد حمایتی از استاندار، به مسایل بنگریم چراکه در نهایت کارنامه او به پای حامیان جوانگرایی در کشور نوشته می شود.

نایب رئیس حزب ندای ایرانیان شاخه گیلان ادامه داد: استاندار به خوبی و با برنامه ریزی دقیق ظرفیت های توسعه استان را شناسایی کرده و تلاش و جدیت قابل توجهی در جهت اجرایی کردن برنامه های موجود دارد که در آینده ای نزدیک، بخشی از این برنامه ها در راستای توسعه استان و منافع مردم گیلان محقق و اجرایی خواهد شد.

وی در ارتباط با برخی اظهارنظرها از سوی افراد منتسب به این حزب در انتقاد از عملکرد استاندار گیلان و دولت روحانی گفت: مصاحبه انجام شده، نظر شخصی یکی از اعضای حزب بوده و موضع رسمی و سیاست حزب ندا در شورای سیاستگذاری و سایر ارکان، همچنان حمایت از دولت روحانی و مخالفت صریح با استعفای اوست.
سجودی در خصوص مطالب مطرح شده در نقد استاندار در مصاحبه مذکور نیز گفت: مسائلی مطرح شد که حزب به طور رسمی با آن موافق نیست اما معتقدیم راه گفت‌و‌گو، نقد و تعامل باید همواره باز باشد.

وی در خاتمه سخنانش اضافه کرد: حزب ندای ایرانیان در گیلان، از معدود تشکل‌های سیاسی حامی دکتر سالاری در مقطع انتخاب استاندار از سوی هیات دولت بود که بر اساس همان شاخص ها و معیارها، حمایت این مجموعه همچنان نسبت به استاندار جوان و با تجربه گیلان برقرار است و مواضع شخصی اعضا ، به معنای رویکرد این حزب نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.