سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41241 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زادگاه گل آقا میزبان جشنواره ملی طنز می شود
    11 تیر 1397 - 10:53
    شناسه : 131331
    0

    دبیر برگزاری جشنواره ملی طنز در استان گیلان اعلام کرد: جشنواره یادشده در شهرستان فومن زادگاه زنده یاد کیومرث صابری فومنی خالق گل آقا برگزار می شود.

    پ
    پ

    جشنواره ملی طنز در استان گیلان گل آقا - زادگاه گل آقا میزبان جشنواره ملی طنز می شود - گل آقا

    یوسف نیک روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آثار ارسالی از سراسر کشور توسط طنزپردازان برجسته ملی بررسی و نتایج ۲۱ تیرماه جاری در آئین اختتامیه اعلام می شود.
    وی اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان جشنواره ملی طنز با عنوان ‘طنز پهلو ٢ ‘ ۹۸۹ اثر از سراسر کشور ارسال شده که ارسال این تعداد اثر، نشان از استقبال جشنواره یاد شده از سوی طنزپردازان دارد.
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن کشف استعدادها در زمینه طنز، افزایش شادی و نشاط اجتماعی، نفی خشونت، ارتقا سطح مکتوب طنز و کاهش آسیب های اجتماعی را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.
    نیک طنز را فاخرترین گونه شوخ‌طبعی‌ معرفی و آن را بیان هنرمندانه و نقادانه کژی‌ها و نادرستی‌ها به قصد اصلاح و نه تخریب دانست .
    آئین اختتامیه جشنواره ملی طنز، پنجشنبه ٢١ تیرماه جاری در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء فومن با حضور بزرگان طنز کشور برگزار می شود.
    زنده یاد کیومرث صابری فومنی معروف به گل آقا پایه گذار مؤسسه گل آقا، نویسنده و طنزنویس در شهریورماه سال ۱۳۲۰ در شهرستان فومن استان گیلان زاده شد و یاد و نامش به افتخاری ماندگار برای سرزمین بارانی و کشورش تبدیل شده است.
    شهرستان فومن در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.