پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه اطلاعات گوشی هوشمند خود را به دستگاهی دیگر انتقال دهیم
    14 تیر 1397 - 10:17
    شناسه : 131555
    0

    انتقال اطلاعات یکی از مهم ترن مسائل برای گوشی های هوشمند است. نرم افزار Super Backup & Restore اپلیکیشنی بسیار خوب برای این موضوع است. اپلیکیشن یاد شده توسط استودیو MobileIdea Studio ساخته شده است و در استور رسمی گوگل به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نرم افزار کم حجم قابلیت […]

    پ
    پ

    موبایل - چگونه اطلاعات گوشی هوشمند خود را به دستگاهی دیگر انتقال دهیم -

    انتقال اطلاعات یکی از مهم ترن مسائل برای گوشی های هوشمند است. نرم افزار Super Backup & Restore اپلیکیشنی بسیار خوب برای این موضوع است. اپلیکیشن یاد شده توسط استودیو MobileIdea Studio ساخته شده است و در استور رسمی گوگل به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این نرم افزار کم حجم قابلیت های جالبی را در اختیار قرار می دهد و بدون شک یکی از کاملترین نرم افزار های پشتیبان گیری است.

    بسیاری از نرم افزار های موجود برای سیستم عامل اندروید در زمینه انتقال اطلاعات به دستگاه های دیگر مشکلات بسیار زیادی را به همراه می آورد و اطلاعات مهم کاربران به صورت کامل انتقال پیدا نمی کند. اپلیکیشن Super Backup & Restore را می تواند از معدود نرم افزار هایی دانست که در این زمینه بسیار عالی عمل می کند و می توان از تمام اطلاعات کاربران پشتیبانی کند. با این وجود باید این نرم افزار کاربردی را در زمینه تهیه نسخه پشتیبان برترین مورد نامید که در استور رسمی گوگل بیش از شصت میلیون بازدید کننده داشته است. این نرم افزار از دید بسیاری از کاربران نمرات عالی دریافت کرده است.

    استفاده از نرم افزار Super Backup & Restore بسیار آسان است ساده است و باید این نرم افزار را به دو دسته تقسیم کرد برخی از این قابلیت ها به روت شدن گوشی موبایل وابسته است و برخی دیگر برای تمام کاربران در دسترس قرار می گیرد. نسخه ی روت شده حتی می تواند از نرم افزار های دیگر و بازی های نیز پشتیبانی کند که در نوع خود بسیار جالب توجه خواهد بود. بدون شک اوج هنرنمایی این نرم افزار در تهیه فایل پشتیبان از  شماره تماس ها و پیام های کوتاه است که تمام آن ها را به راحتی و بدون از دست رفتن اطلاعات آماده می کند و در کمتر از چند دقیق آن را می توان به گوشی موبایل دیگری انتقال داد که بسیار مورد استقبال کاربران قرار می گیرد.

    لینک دانلود نرم افزار Super Backup & Restore برای سیستم عامل اندروید از استور رسمی گوگل

    برخی از ویژگی ها و قابلیت های این نرم افزار کاربردی و کم حجم به شرح زیر است:

    پشتیبان گیری از اطلاعات در حافظه خارجی

    پشتیبان گیری از لینک های دانلود گوگل پلی برای برنامه های نصب شده

    پشتیبان گیری و بازگرداندن اطلاعات برنامه های موجود در گوشی موبایل

    امکان بازیابی گروهی و مارک کردن اطلاعات  از کارت حافظه

    امکان به اشتراک گذاری فایل های های اندرویدی

    پشتیبان گیری و بازگردانی از مخاطبان، پیام های کوتاه، تماس ها، بوک مارک و تقویم در رم میکرو اس دی

    امکان انتخاب مکالمات پیام کوتاه برای بازگردانی

    امکان برنامه ریزی تهیه نسخه پشتیبان خودکار

    آپلود خودکار فایل های پشتیبان در گوگل درایو یا جیمیل

    امکان دانلود فایل های پشتیبان گیری شده از گوگل درایو

    نمایش اطلاعات فایل پشتیبان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.