×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سپیدرود رشت - سپیدرود، تیمی که نمی‌خواهد در لیگ برتر بماند! - سپیدرود

لیگ برتر فوتبال از روز چهارم مرداد آغاز می‌شود و ۱۶ تیم لیگ برتری کار خودشان را برای قهرمانی، کسب سهمیه آسیایی و البته سقوط نکردن به لیگ دسته اول استارت می‌زنند.

نقطه مشترک تمام تیم های مشکلات مالی است که جذب بازیکنان جدید و برگزاری اردوهای آماده سازی آنها را تحت تاثیر خود قرار داده است اما بهرحال این تیم ها کار خودشان را با شناخت مدیر و سرمربی از مدتی پیش شروع کرده اند.

در این میان باشگاه سپیدرود رشت شرایط عجیبی را تجربه می کنند. سپیدرود از یک ماه پیش درگیر مسائل مدیریتی و مالکیتی است. این باشگاه نه تنها سرمربی ندارد بلکه هنوز مدیرعامل و مالکش مشخص نیست. سپیدرودی ها به جای آغاز آماده سازی و یارگیری، آنچنان غرق در مسائل پیش پا افتاده و ابتدایی هستند که گویا فراموش کرده اند این تیم قرار است کمتر از یک ماه دیگر وارد لیگ شود.

به نظر می رسد این باشگاه و البته مسئولان هیات فوتبال به تنها چیزی که فکر نمی کنند، رقابتهایی است که این تیم ها به خاطر حضور در آن شکل گرفته و تداوم یافته اند. بدون شک سپیدرود با پایداری این وضعیت، قبل از سوت آغاز لیگ برتر از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ دسته اول خواهند بود.

گیل نگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.