×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جواد تن‌زاده - مافیای فوتبال گیلان را معرفی می‌کنم! - سپیدرود رشت

سپیدرود رشت این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. تیمی که دو مالک و دو سرمربی دارد و هر کدام از مالکان و مربیان به صورت جداگانه برای خودشان بازیکن جذب می‌کنند و تیم را تمرین می‌دهند. جواد تن‌زاده با رای دادگاه به عنوان مالک باشگاه معرفی شد و از طرف دیگر هم محمد نوین مدارک واگذاری این باشگاه از سوی اداره کل ورزش استان را در دستانش دارد.

جواد تن‌زاده در گفت وگو با آنا، در مورد وضعیت باشگاه سپیدرود و ماجرای مالکیت این باشگاه گفت: «اگر مرجع تصمیم‌گیرنده و نهایی در کشور ما قانون است، طبق حکم دادگاه من مالک قانونی باشگاه سپیدرود هستم و عدم پایبندی به قانون توسط دوستانی که مدعی مالکیت باشگاه را دارند می‌تواند برای آنها گران تمام شود.»

وی ادامه داد: «متاسفانه وضعیت سپیدرود در دستان برخی چهره‌های سیاسی قرار گرفت و در حال حاضر آنها می‌خواهند وضعیت تیم را خراب کنند. مافیای فوتبال گیلان باید روزی معرفی شوند و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا چهره‌ی این افراد را به مردم رشت معرفی کنم تا بدانند که چه افرادی نمی‌خواهند سپیدرود نتیجه بگیرد.»

تن‌زاده در رابطه با انتخاب علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی جدید این تیم بیان کرد: «با توجه به حکمی که از دادگاه گرفتیم سرمربی جدید تیم را انتخاب کردیم و روز گذشته هم طبق نظر کادر فنی ۳ بازیکن جدید به سپیدرود اضافه شدند. تمرینات تیم از فردا آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه زمان زیادی را از دست دادیم اما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم طی روزهای آینده تیم را برای حضور در مسابقات لیگ آماده کنیم.»

مالک باشگاه سپیدرود در مورد صحبت‌های مدیرکل ورزش استان که اعلام کرد محمد نوین مالک قانونی باشگاه است اظهار داشت: «من صحبت‌های مدیرکل ورزش استان را نشنیدم اما از طریق دوستان و رسانه‌ها متوجه صحبت‌های ایشان شدم. اما باید در جواب خانم بخشی عرض کنم که بالاتر از قانون هیچ حکمی نیست و آنها باید به رای دادگاه تمکین کنند. من هم پیگیری‌های قضایی خودم را انجام دادم و مدیرکل ورزش استان باید طی روزهای آینده به شعبه بازپرسی برود و پاسخگوی صحبت‌هایش باشد.»

وی افزود: «متاسفانه مدیرکل ورزش استان خیلی تحت تاثیر بحث‌های حاشیه‌ای پیرامون باشگاه قرار گرفت و افراد سیاسی هم در رای و نظر ایشان دخالت مستقیم داشتند. اما من اعتقاد دارم حق با من است و هیچ گروه سیاسی یا مافیایی نمی‌تواند این حق را من و سپیدرود دریغ کند.»

تن زاده در مورد صحبت‌های خداداد عزیزی که گفت تن‌زاده را نمی‌شناسد افزود: «در هر باشگاهی وظیفه افراد مشخص است و افراد باید طبق پست و سمتی که دراختیار دارند صحبت کنند. من به عنوان مالک باشگاه در بحث فنی نظری ندارم و مالکیت باشگاه باید برنامه‌های کلان را پیاده کند و نباید خودش را درگیری مسائل حاشیه‌ای کند.»

وی در مورد مخالفت بعضی از هواداران سپیدرود با مالکیت خودش در این تیم گفت: «هواداران واقعی سپیدرود می‌دانند که چه کسی برای این تیم زحمت کشید و در وضعیت بحرانی تیم را تحویل گرفت و سرانجام در لیگ برتر هم نگه داشت. متاسفانه مافیای فوتبال در رشت بعضی هوادارنماها را تشویق کنند تا با حضور در محل تمرین جو تیم را متشنج کنند اما سپیدرود هواداران واقعی زیادی دارد که برای فصل آینده نیاز به حمایت آنها داریم.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.