×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سید محمد احمدی - برای پخش بازی‌های جام جهانی در اماکن عمومی نقدهایی بر ما شد/ باید نشاط، شور و اشتیاق را در جوانان به هر بهانه‌ای نقویت کنیم -

سید محمد احمدی در دومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به ریاست آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در گیلان برگزار شد؛ اظهار کرد: تشکیل این اتاق فکر ایده بسیار خوبی برای اتخاذ تصمیمات بسیار مهم است.
فرماندار شهرستان رشت افزود: از برکات انقلاب اسلامی، گرامیداشت روزهای مبارک و بزرگ نظیر هفته دولت، دهه مبارک فجر و… می‌باشد که فرصتی برای بازگو کردن دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است.
احمدی گفت: مهم‌ترین وظیفه ما این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل‌های پنجم و ششم انقلاب که مدیران آینده کشور هستند، منتقل کنیم. اکثر مدیران امروز از نوجوان و جوان دوران انقلاب هستند.
وی با اشاره به نقش سازنده جوانان در سرنوشت انقلاب، ادامه داد: این جوانان و نوجوانان بودن که انقلاب اسلامی را رقم زدند، لذا همین جوانان ما باید انقلاب را با قوت و قدرتی که ما مسئولان به آنان می‌دهیم، حفظ کنند.
فرماندار شهرستان رشت اضافه کرد: باید یک گفتمان و ادبیات مشترک بین همه ارکان نظام ایجاد کنیم، تفکیک سازی امور اکنون دیگر جوابگو نیست.
احمدی با بیان اینکه با گلایه و انتقاد به اهداف مشترک ترسیم شده، نمی‌رسیم، خاطرنشان کرد: اینکه در همه موضوعات به دنیال نقطه ضعف بگردیم، مشکلی را از ما حل نمی‌کند.
وی اضافه کرد: برای پخش بازی‌های جام جهانی در اماکن عمومی نقدهایی بر ما شد، در حالیکه ما باید نشاط، شور و اشتیاق را در جوانان به هر بهانه‌ای نقویت کنیم که در زمان پخش مسابقات فوتبال در فضای باز نیروی انتظامی و سپاه همکاری و مشارکت بسیار خوبی داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد.

IMG 4666 747x498 - برای پخش بازی‌های جام جهانی در اماکن عمومی نقدهایی بر ما شد/ باید نشاط، شور و اشتیاق را در جوانان به هر بهانه‌ای نقویت کنیم - IMG 4685 1 747x498 - برای پخش بازی‌های جام جهانی در اماکن عمومی نقدهایی بر ما شد/ باید نشاط، شور و اشتیاق را در جوانان به هر بهانه‌ای نقویت کنیم -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.