×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سید محمد احمدی فرماندار رشت 1 - باید از همه ظرفیت ها در رونق هتل داری شهرستان بهره ببریم - اشتغال

 

گیل نگاه نوشت: سید محمد احمدی امروز در جلسه با هتل داران شهرستان رشت گفت: هدف این جلسه شناسایی مشکلات هتل داران است تا راه رفع مشکلات را پیدا کنیم.

وی افزود: نمایندگان شهر رشت مصمم به رونق شهرستان هستند و از این ظرفیت ها باید در رونق هتل داری شهرستان بهره ببریم.

احمدی با اشاره به جلسه شورای کشاورزی امروز در فرمانداری رشت ادامه داد: اگر۳۰درصد اراضی کشاورزی استان در شهرستان رشت قرار دارند، پس باید ۳۰درصد بودجه این بخش نیز به شهرستان رشت اختصاص یابد و همینطور که اغلب هتل های استان در شهرستان رشت واقع شده‌اند پس باید از حمایت های حداکثری در این بخش برخوردار باشیم . حق شهرستان رشت که موضوعات خودش را مدیریت کند و در صورت نیاز از مدیریتهای استانی نیز بهره مند خواهد شد.

فرماندار رشت تصریح کرد: دعوت شدگان در جلسه فرمانداری رشت موظف به شرکت در جلسه هستند. تاکید دارم  مدیران دستگاههای مربوطه ارتباطشان را با فرمانداری قویتر کنند.

احمدی در مورد تغییرکاربری هتل تصریح کرد: هر جا که بتوانیم مشکلات را رفع خواهیم کرد.

در ادامه جلسه علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز گفت: امسال چند جلسه کاری در استان برگزار شده است تا مشکلات در بخش گردشگری را به حداقل برسانیم.

وی افزود: حمایت از هتل داران منجر به رونق گردشگری استان می شود.

علیزاده تصریح کرد: باید از ظرفیت کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید  برای از بین بردن موانع هتل داران بهره ببریم و حتما اختصاص تسهیلات را به هتل داران تسهیل ببخشیم.

وی تصریح کرد: در قالب طرح فراگیر می توان تسهیلات ۱۶درصدی به هتل داران اختصاص داد.

علیزاده در مورد دغدغه های مسافر کاشانه ها گفت: با واحدهای غیرمجاز  برخورد خواهد شد.

وی در مورد تغییر کاربری هتل های تاریخی خاطر نشان کرد: اگر لجام گسیخته این امر انجام شود چیزی از هویت هتل های تاریخی باقی نخواهد ماند و در این مورد دقت کافی را لحاظ خواهیم کرد.

مخبری رییس جامعه هتل داران شهرستان رشت گفت: از نظر هتل داری فقیر است.در ۳۰ سال اخیر فقط یک هتل در رشت ساخته شده است و یک هتل هم تعمیر شده است.

وی افزود: اسکان مسافرین در برخی از مدارس موجبات نارضایتی گردشگران خواهد شد و موجب خواهد شد که خاطره ای بد از رشت در ذهن گردشگران بماند.

مخبری با بیان اینکه رشت شهری است که لایق داشتن چندین هتل های پنج ستاره است، تصریح کرد: رشت ظرفیت های بالایی برای پذیرایی از مسافرین دارد و با تجهیز هتل ها شاهد رونق هتل داری در این شهرستان خواهیم بود.

وی افزود:رعایت قوانین اسلامی از اولویت های کاری هتل های شهر رشت است.

او خاطر نشان کرد: تسهیلات کم بهره برای مرمت هتل های رشت ضروری است. چون اغلب هتل ها کارکرد کمی در بانکها دارند، برخی بانکها از دادن تسهیلات به هتل داران خودداری می کنند.

وی با اشاره به اینکه امار اقامتی در هتل های رشت پایین است، گفت:هتل داری عشق است و ما عاشق این صنعت هستیم.پس باید مورد حمایت جدی مسولین شهرستان قرار بگیریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.