×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود - علت لغو بدون هماهنگی و معطلی یک ساعته روسای هیئت های ورزشی لنگرود در نخستین جلسه شورای ورزشی شهرستان در سال 97 چه بود!؟ - با مردم

تابناک نوشت: به خوبی می دانیم که وقت ارزشمند است اما متاسفانه در دنیای امروز به شکل های مختلف به هدر می رود.

روزی در همین صدا و سیما و پیش از باب شدن اعتراف گیری در آن، بعضا برنامه های مفیدی هم پخش می شد به عنوان مثال در یک برنامه خانم دکتر الهی قمشه ای گفت: (شب طولانی است، با خوابیدن آنرا کوتاه نکنید) امید است بتوان لحظه لحظه زندگی استفاده لازم را برد.

اما این سکه روی دیگری هم دارد و آن هم اهمیت دادن و احترام به وقت دیگران است که نمونه بارز آن در جلسات مختلف می باشد و تقریبا همه مسئولین شهرستان هنگامی که جلسه تشکیل می دهند بر نظم و دقت تاکید فراوان دارند اما انصافا تا چه حد به هدر رفتن وقت دیگران اهمیت می دهیم!؟

متاسفانه این روال غلط و غیر اخلاقی قبح و زشتی خود را از دست داده و به روالی عادی تبدیل شده است و اکثریت می دانند تشکیل جلسه مثلا ساعت ۱۰ همان حضور حداقل ۱۰:۳۰ را شامل می شود و اینجاست که باید گفت اگر وقت برای خودمان اهمیت چندانی ندارد، و حداقل به وقت و شخصیت دیگران اهمیت بدهیم و این رو یه نادرست را اصلاح نمائیم.

سیاستمداری بی نظیر!

جورج واشینگتن ژنرال ارتش، سیاستمدار بلندپایه و از رهبران انقلاب آمریکا و نخستین رئیس‌جمهور این قاره پهناور بود.

هر چند که ریاست جمهوری این فرد بر آمریکا حواشی بسیاری در زمان خود به دنبال داشت اما تاریخ گواه ویژگی های مدیریتی خاص واشینگتن می باشد که دست کم هر سیاستمداری را دست به دهان می گذارد. بسیاری از نزدیکان این مقام بلندپایه واشینگتن را اسوه وقت شناسی دانسته اند. هم نشینی با اعضا کنگره آمریکا فقط زمانی صورت می گرفت که عقربه بزرگ ساعت روی ۱۲ می ایستاد. واشینگتن تصویر عملی قوانین نزاکت، تربیتی و اخلاقی در قرار ملاقات ها به معنای واقعی بود. برخی از اعضا کنگره از زبان جورج واشینگتن نقل می کنند که می گفته است: وقت شناسی در ارتباط با دیگران نشانگر احترام ما به آن ها است.

اگرچه دوره و زمانه عوض شده است اما هنوز وقت شناسی به عنوان یک اصل اخلاقی ثابت و بدون تغییر مانده است.

جورج واشینگتن هرگز تکرار نمی شود اما منش اخلاقی او در وقت شناسی در ملاقات با دیگران می تواند بارها و بارها نه فقط توسط سیاستمداران بلکه توسط همه ما تکرار شود.

فارغ از مسائل مالی، بحث اعتبار یا حسن شهرتی که بسیاری از ما به دنبال آن هستیم در دنیای انسانی وقت شناسی یعنی با صدای بلند فریاد بزنیم ما برای زمانی که شما در اختیار ما قرار داده اید ارزش قائل هستیم، شما چه فکر می کنید؟

علت لغو بدون هماهنگی و معطلی یک ساعته روسای هیئت های ورزشی لنگرود در نخستین جلسه شورای ورزشی شهرستان در سال 97 چه بود!؟ / آقای نماینده، مدیرکل ورزش گیلان تا 10 کیلومتری لنگرود آمد و برگشت! / مگر چه شد که حتی برای خوش آمد گویی هم حاضر نبودید با روسای هیئت ها روبه رو شوید!؟ / اقای لاهوتی؛ تاریخ زندگی جورج واشینگتن را بخوانید!؟

 اما در لنگرود….

طبق اعلام قبلی از سوی اداره ورزش و جوانان لنگرود، قرار بر این بوده است که نخستین جلسه شورای ورزشی این شهرستان با موضوع رفع مشکلات ورزش در سال ۹۷ با حضور مهرداد لاهوتی نماینده مجلس، جوادپور فرماندار لنگرود، خانوم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و روسای هیتهای ورزشی شهرستان در روز چهارشنبه  ۹۷/۴/۲۰ ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شود.

پس از ورود به جلسه نیاز به هوش و دقت زیادی نبود تا با دیدن چهره ناصر شهدی،رییس اداره ورزش و جوانان لنگرود متوجه شوید که اتفاقی در حال رخ دادن است!

با گذشت زمان و نگاه به عقربه های ساعت که نزدیک به ۱۱ را نشان می داد و سر و صدای یکی دو رییس هیئت که ما برای وقت خود ارزش قائل هستیم، محمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار لب به سخن گشود و از یک جلسه غیر منتظره پرده برداشت.

گویا این جلسه به اندازه ای مهم بوده است که مریم بخشی مدیرکل ورزش گیلان تا ۱۰ کیلومتری لنگرود بیاید و برگردد ؛ چون ایشان متوجه شد که ناگهان قرار و مدارها عوض شده و جلسه ای فوری برای حل یک بحران ترتیب داده شده است!

گفتنی است که در جلسه صبح امروز فرامرز حسن دوست رییس هیات والیبال و نایب رییس شورای شهر لنگرود – علیرضا پروانه نایب رییس هیات بوکس استان – مصطفی رجایی رییس هیات وزنه برداری و قهرمان کشور – سیدرحمان موسوی مشاور سابق مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان و رییس هیات هندبال لنگرود از حاضرین بوده اند.

اما اتفاق امروز سوالی را در ذهن ایجاد می کند..

علت لغو بدون هماهنگی و معطلی یک ساعته روسای هیئت های ورزشی لنگرود در نخستین جلسه شورای ورزشی شهرستان در سال ۹۷ چه بود!؟ / آقای نماینده، مدیرکل ورزش گیلان تا ۱۰ کیلومتری لنگرود آمد و برگشت! / مگر چه شد که حتی برای خوش آمد گویی هم حاضر نبودید با روسای هیئت ها روبه رو شوید!؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.