×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

بی راهه - عکس بی حجاب مائده هژبری که برای شرکت در کنسرت از ایران فرار کرد/جزئیات - ازدواج مائده هژبری

بعد از دستگیری دختر رقاص معروف اینستگرام و پخش برنامه تلویزیونی بیراهه این دختر به ترکیه سفر کرد و امیر تتلو که برای به دست آوردن آرزویش و کنسرت گذاشتن به ترکیه سفر کرده است در صفحه شخصی اینستگرام خود از رقیصدن مائده هژبری در کنسرتش خبر داد.
به گزارش رکنا، مائده هژبری که به تازگی به قید وثیقه آزاد شده است به ترکیه رفته و خبر رسیده است که او از ایران فرار کرده است.
هنوز چند روز از پخش برنامه مستند بیراهه در صدا وسیما نگذشته و جنجال هایش تمام نشده که انتشار یک عکس در فضای مجازی همه را متحیر کرد.
عکسی که در استانبول گرفته شده نشان می داد مائده هژبری به همراه تتلو، خوانندهزیر زمینی و حامی یکی از کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری، در حال قدم زدن هستند. دقایقی بعد تتلو عکس دیگری از خودش و دختر رقاصه منتشر کرد و تلویحا از اجرای کنسرت مشترک در استانبول خبر داد. این خبر به قدری عجیب بود که بسیاری حتی نسبت به برنامه مستند بیراهه هم شک کردند.
تتلو انگار از ایران نا امید شده است و می خواهد آرزویش را در ترکیه کنسرت برگزار کند. ۸ شهریور شاهد برگزاری کنسرت این خواننده حاشیه دار در سالن ۲۰ هزار نفری خواهیم بود.

nkp9a - عکس بی حجاب مائده هژبری که برای شرکت در کنسرت از ایران فرار کرد/جزئیات - ازدواج مائده هژبری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.