×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رحیم حیدری - باید با انواع روشنگری ها، به شبهات ذهن نسل جوان در مورد دین پاسخ داد/ لزوم ترویج مفاهیم و آموزه های دینی در قالب جشنواره ها - آستانه اشرفیه

به گزارش «بامردم»، مهندس رحیم حیدری در جلسه ستاد دهه کرامت شهرستان آستانه اشرفیه ضمن تبرک ایام فرخنده دهه کرامت اظهار داشت: حسب دستور دین مبین اسلام و رویکرد ائمه اطهار (ع) ، انسانها دارای کرامت بالایی هستند و توجه به این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار آستانه اشرفیه شادی و نشاط مسلمانان را یک اصل مهم دانست و گفت: با برگزاری جشن ها بمناسبت میلاد ائمه اطهار(ع) علاوه بر فراهم نمودن بستر شادی و نشاط اسلامی، می توان برخی از مفاهیم و آموزه های دین را در قالب این جشنواره ها در بین آحاد جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان ترویج داد.

وی تصریح کرد: ضروری است نسل جوان و نوجوان ضمن آشنایی با مفاهیم دین با سیره بزرگان دین نیز به شناخت برسند. در این بین وظیفه مسئولان امر آنست که با تکیه بر انواع روشنگری ها در فضای حقیقی و مجازی به شبهاتی که دشمن در خصوص دین اسلام در ذهن مردم جامعه ایجاد کرده است پاسخ مناسب دهند که منجر به رفع آن شبهات گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه به مسئولان برگزاری جشن دهه کرامت تاکید کرد: با توجه به اینکه از میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه (ع) تا میلاد امام رضا (ع) بعنوان دهه کرامت نامگذاری شده است و تجلیل از امامزادگان استان بمناسبت این ایام، به طور متمرکز استانی در این شهرستان برگزار میشود لازم است تمام تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم انجام دهید.

منبع: روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.