×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

44444444 - نخستین نشست اعضای شورای اسلامی کار با شهردار رشت برگزار شد - رشت

شهردار این کلانشهر درنخستین نشست اعضای شورای اسلامی کار با اشاره به خانواده چهار هزار و ۴۰۰ نفری در مجموعه شهرداری ، بر لزوم‌حرمت گذاری برآنان تاکید و اظهار کرد : این حرمت باید توسط افراد داخل در مجموعه به وجود آید .

مسعود نصرتی با بیان اینکه احساس تعلق سازمانی باید در میان تمام کارمندان وجود داشته باشد گفت : این افراد باید شهرداری را منزل خود دانسته و افراد مخالف این عمل نیز باید توسط دیگر اعضای مجموعه شهرداری در مسیر صحیح قرار بگیرند .

وی افزود : این‌مهم برعهده شوراهای اسلامی کار است و باید به گونه ای عمل کنند که احساس تعلق خاطر پرسنل به شهرداری افزایش یابد .

شهردار رشت تاکید کرد : دغدغه تمام‌مدیران و پرسنل باید یکی بوده و از همین رو اطلاعات افراد نیز باید با هم همخوانی داشته باشد .

نصرتی تولید درآمد و اجرای پروژه های مختلف در سطح شهر را از دغدغه های فعلی خود اعلام کرد و با بیان اینکه پویایی سازمان باید مستدام باقی بماند گفت : بدون شک پویایی و سرپا بودن سازمان موجب پوپایی و سرپایی پرسنل می شود ‌.

وی افزود : هر قدر که سازمان قدرت بیشتری داشته باشد رفاهیات پرسنل نیز قدرت بیشتری خواهد گرفت .

شهردار کلانشهر رشت با اشاره به حساس بودن وی نسبت به حق و حقوق پرسنل شهرداری تصریح کرد : خانواده شهرداری باید جایگاه ویژه ای داشته باشند .

نصرتی از خرید زائر سرا برای مجموع کارمندان از سوی شهرداری رشت خبر داد و گفت : این‌مهم در دستور کار قرار دارد .

وی افزود : برای رسیدن به شهری قدرتمند و پویا ، رفاهیات قوی و ارزش گذاری های درون سازمانی ، تمام کارمندان مجموعه مدیریت شهری باید درست کار کنند .

در این دیدار مجتبی شهرستانی به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی کار نیز بر ضرورت مکانی ثابت برای این دبیرخانه تاکید کرد .

وی درادامه ، تشکیل کمیته رفاهی پرسنل ، حضور نماینده این شوراها در کمیته رفاهی و در تمام جلساتی که مربوط به حق و حقوق پرسنل می شود را از شهردار رشت خواستار شد .

همچنین کمیته انظباط کار به منظور تخلفات کارکنان ، معرفی نماینده شهردار به شورای اسلامی کار و ارتباط مستمر و جلسه مشترک اعضای این شوراها به صورت سه ماه یکبار از دیگر خواسته این‌ عضو شورای اسلامی کار بود .

شهرستانی علاوه بر این ، پیرامون مطالبات پرسنل قراردادی شهرداری نیز خاطر نشان‌کرد : چک مربوط به مطالبات این افراد از اردیبهشت ماه سال گذشته صادر شد اما هنوز پرداخت نشده است ‌.

وی همچنین به نمایندگی از سایر اعضا ، بیمه تکمیلی و رسیدگی ویژه نسبت به عقب ماندگی بدهی برخی همکاران خود را نیز از شهردار طلب کرد .

شهرستانی همچنین مساعدت های لازم پیرامون مشکلات مربوط به کارآفرینی پرسنل آتش نشانی را نیز از شهردار رشت خواستار شد .
منبع خبر : اداره اطلاع رسانی و اطلاع یابی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.