×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رضا-حیدری-نژاد

شرکت گاز استان گیلان در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، با پایان عملیات گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان لاهیجان، موفق به اجرای صد درصد پروژه های بند “ق” تبصره ۲ قانون بودجه ۱۳۹۳ در شهرستان لاهیجان گردید.

به گزارش «بامردم»، رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت گفت: هم اکنون با گازدار شدن تمامی ۱۸۰ روستای دارای سکنه شهرستان لاهیجان، ۱۰۰% شهر و روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و ضریب نفوذ گاز در بخش شهری و روستایی این شهرستان به ۱۰۰% رسیده است.

رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان افزود: بمنظور گسترش عدالت اجتماعی و افزایش سطح رفاه زندگی، دولت یازدهم با افزایش چشمگیر سرمایه گذاری و تخصیص اعتبار برای پروژه های گازرسانی، فقط در طول ۳ سال گذشته ۱۱۰ روستای شهرستان لاهیجان را با بیش از ۶۰۰ کیلومتر شبکه گذاری و اعتبار معادل ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز متصل نموده است.

حیدری نژاد ادامه داد: در حال حاضر این اداره با بیش از ۱۳۵۰ کیلومتر شبکه گازدار و ۴۰ هزار انشعاب، روزانه به بیش از ۷۴ هزار واحد مشترک خانگی، تجاری و صنعتی شهرستان لاهیجان خدمات گازرسانی ارائه می نماید.

وی در پایان تصریح کرد: در هفته دولت سالجاری ۲۵ روستای شهرستان لاهیجان با بیش از ۹۴ کیلومتر شبکه گذاری و صرف اعتبار ۷۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیدند.

photo_2016-08-25_16-00-02

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.