چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی در گیلان
    23 تیر 1397 - 20:06
    شناسه : 132361
    0

    استاندار گیلان با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی، گفت: گردشگری ورزشی می تواند بستری برای توسعه اقتصادی و رونق اشتغال در استان باشد.

    پ
    پ

    DSC 9265 - ضرورت بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی در گیلان -

    دکتر مصطفی سالاری در این دیدار که با حضور نادر عزت اللهی؛ مربی اسبق تیم های ملی فوتبال نوجوانان و جوانان کشور در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: سرنوشت تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوند عمیقی با زندگی روزمره مردم این شهرستان دارد که این مهم وظیفه ما در قبال ورزش دوستان این شهرستان را سنگین تر می کند.

    وی نقش دولت در توسعه امر ورزش قهرمانی را، پشتیبان توصیف و تصریح کرد: دخالت دولت در دایره مدیریت فنی ورزش، صحیح نیست.

    استاندار گیلان با ابراز تمایل برای راه اندازی آکادمی و مجتمع بزرگ ورزشی در استان جهت تقویت ورزش استان، تربیت ورزشکاران و استعداد های ورزشی استان، بیان کرد: می توان از ظرفیت وجود آکادمی و مجتمع بزرگ ورزشی در قالب جذب ورزشکاران سراسر دنیا به گیلان و میزبانی در برگزاری مسابقات مختلف جهانی و کشوری، جهت توسعه اقتصادی و رونق اشتغال در استان نیز بهره گرفت. دکتر سالاری اضافه کرد: جهت اجرایی شدن این پروژه آمادگی داریم با تمام توان کمک کنیم.

    وی در بخش دیگر سخنانش با ابراز خرسندی از حضور ۲ بازیکن گیلانی در جمع فوتبالیست های ملی حاضر در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در کشور روسیه، اظهار کرد: افتخار بزرگتر این است که سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش هر دو اشتهار به اخلاق مداری دارند.

    در ادامه این نشست نادر عزت اللهی با اشاره به پرآوازه بودن نام ملوان بندرانزلی در سطح کشور، بر تعلق خاطر آحاد مردم ایران نسبت به این تیم تاکید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از دید روشن و آگاهانه استاندار گیلان نسبت به موضوع ورزش، گفت: امیدواریم با کمک مسئولان بستر لازم برای صعود این تیم محبوب به لیگ برتر فوتبال کشور فراهم گردد.

    سعید عزت اللهی؛ بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در کشور روسیه نیز در پایان این نشست با اشاره به استعدادهای فراوان استان گیلان بویژه شهرستان بندرانزلی در رشته های مختلف ورزشی بویژه فوتبال، خاطرنشان کرد: به طور یقین هر کس در هر زمینه ای سختی بکشد موفق می شود.

    وی در پایان ضمن درخواست ویژه از مسئولان برای توجه و پشتیبانی هرچه بیشتر از ورزشکاران، ابراز امیدواری کرد نمایندگان و تیم های ورزشی استان بویژه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی همچون همیشه برای گیلان زمین افتخارآفرینی کنند.

     

    DSC 9271 - ضرورت بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی در گیلان -

    IMG 0070 - ضرورت بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی در گیلان -

    IMG 0075 - ضرورت بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی در گیلان -

    IMG 0013 - ضرورت بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی در گیلان -

    DSC 9304 - ضرورت بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی در گیلان -

    DSC 9322 - ضرورت بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی در گیلان -

    DSC 9286 0 - ضرورت بهره گیری از ظرفیت گردشگری ورزشی در گیلان -

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.