×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

معمای شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان - یک‌جوری بنویسید ما هم بفهمیم چه نوشته‌اید! - برق

رشت ۲۰ نوشت: در حالی در استان‌های مختلف کشور پس از بروز مشکل جدی در قطعی نوبتی برق، اقدام به اعلام زمان‌های خاموشی با ارائه جداولی که به‌آسانی قابل‌فهم برای عموم هستند کرده‌اند، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان جدول اعلام زمان قطعی برق را با نقشه گنج و حل معماهای شرلوک هلمزی اشتباه گرفته است.

از آغاز اعلام جدول زمان‌بندی قطعی برق ارائه یک جدول سه‌بخشی که شامل گروه‌بندی، زمان‌بندی و آدرس محل بود باعث سردرگمی شهروندان می‌شد. به‌گونه‌ای که اگر برقتان قطع‌شده بود برای پیدا کردن زمان وصل شدن برق به چیزی حدود دو ساعت زمان برای پیدا کردن زمان‌بندی قطع برق نیاز داشتید.

پس‌ازآن اما شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نوع ارائه اطلاعات خود را عوض کرده و به‌گونه‌ای جدید آن را منتشر می‌کند. جدولی که حتی از حل معماهای هرکول پوآرو و شرلوک هلمز نیز سخت‌تر است و چه برای عموماً و چه برای خواص به‌هیچ‌عنوان تفهیم آن ساده نیست. جالب آنکه در استان هم‌جوار یعنی مازندران تنها شرکت توزیع نیروی برق جداولی را معرفی کرده که در آن بدون هیچ سختی و دشواری می‌توان آدرس محله و ساعت برقی را متوجه شد.

گفتنی است بسیاری از مردم فیدر برق منطقه خود را نمی‌دانند و این سرگیجه عجیب حاصل کج‌سلیقگی در ارائه اطلاعات به شهروندان است. هرچند که اگر هم کسی بتواند متوجه آنچه شرکت توزیع نیروی برق نوشته است بشود، به این نتیجه خواهد رسید که آنچه در جدول آمده هیچ شباهتی به زمان‌بندی واقعی قطعی برق در سطح شهر و استان ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.