جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره استانی مطبوعات در آستارا برگزار می شود
    25 تیر 1397 - 0:57
    شناسه : 132514
    0

    معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا از برگزاری جشنواره استانی مطبوعات و خبرگزاری ها با موضوع ساحل گیلان در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    - جشنواره استانی مطبوعات در آستارا برگزار می شود - آستارا

    به گزارش خبرنگار ایرنا سامان ساسانیان روز یکشنبه در جلسه هماهنگی این جشنواره در فرمانداری آستارا گفت: این جشنواره با موضوع معرفی جاذبه های نوار ساحلی استان به گردشگران و تهدیدات پیرامون آن نظیر آلودگی زیست محیطی و ساحل خواری برگزار می شود.
    وی افزود: خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان می توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش خبری، عکس، یادداشت، مقاله و سرمقاله تا 10 مردادماه امسال به دبیرخانه خانه جشنواره در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) آستارا واقع در فلکه گاز این شهرستان ارسال کنند.
    ساسانیان اظهار کرد: خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات می توانند حداکثر سه اثر منتشر شده از اول تیر 96 تا اول مرداد ماه 97 در مطبوعات و خبرگزاری ها را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
    وی بیان کرد: آئین اختتامیه جشنواره با تجلیل از نفرات برگزیده در اول شهریور ماه در ساحل سفیر امید آستارا برگزار و در کنار آن نمایشگاهی از مطبوعات استان گیلان عرضه خواهد شد.
    معاون فرماندار آستارا بر همکاری دستگاه های مرتبط برای برگزاری باشکوه و شایسته این جشنواره تاکید کرد.
    بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و در این شهرستان مرزی، دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما و نمایندگی 9 نشریه استانی و خبرگزاری های دیگر فعال است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.