×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سید امیرحسین علوی - نیروهای سد معبر شهرداری رشت حمایت قاطع می خواهند - رئیس شورای شهر رشت

به گزارش ایرنا، سید امیرحسین علوی شامگاه دوشنبه در یکصد و چهلمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: پرسنل سد معبر شهرداری رشت با ابزار گله مندی از ما اعضای شورا، خواستار حمایت قاطع شهرداری رشت شدند.
وی با تاکید بر این مطلب که ضروریست تا تدبیری در این زمینه اتخاذ شود، اظهار داشت: از شهردار می خواهیم که درباره موضوع حمایت از نیروهای سد معبر شهرداری قاطع تر عمل کند.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در ادامه سخنانش اظهار داشت: همچنین از شهردار می خواهم که درباره پروژه های سال ۹۷ گزارشی به شورا ارائه دهد؛ چهار ماه از سال جاری گذشته بنابراین بایستی جمع بندی از پروژه های شهرداری رشت داشته باشیم.
وی بیان داشت: شهردار رشت تا یک روز باقی مانده به پایان مسئولیت خود بایستی پاسخگو باشد و اعضای شورا نیز با همه دغدغه حامی شهردار هستند.
علوی با اشاره به نقد منصفانه برخی رسانه ها از عملکرد شورا و شهرداری اضافه کرد: شورای پنجم در این مدت با آرامش به انجام وظایف خود پرداخته و تا انتخابات هیات رئیسه جدید شورا نیز با همین آرامش به پیگیری امور مربوط به شهر می پردازد.
حامد عبدالهی عضو شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه گفت: مردم این کلانشهر در حوزه شهری از ما سئوال هایی دارند که بایستی به آنها پاسخ دهیم، بنابراین از شهردار پاسخ شفاف می خواهیم.
وی با انتقاد از عدم اجرای پروژه ها با گذشت چهار ماه از سال جدید در بهترین شرایط آب و هوایی در رشت افزود: آهن های قراضه، تابلوها، داربست ها، پیام های تبریک و … موجب نازیبایی رشت شده که بایستی معاونت خدمات شهر شهرداری رشت در این زمینه تدبیری کند.
وی با بیان این که انتظار داشتیم تا ضوابط طرح تفصیلی در کلانشهر رشت اجرا شود، اظهار داشت: رکود بسیار شدید در بخش ساخت و سازها داریم، آمار صدور پروانه ساختمانی در پنج منطقه شهرداری رشت تاسف بار است.
این عضو شورای اسلامی رشت با تاکید بر ضرورت توجه به دولت الکترونیک در شهرداری این کلانشهرخاطر نشان کرد: بایستی غیرحضوری بودن خدمات به مردم در رشت را آغاز کنیم و برای تحقق این مهم بایستی از ظرفیت نیروها در شهرداری استفاده شود.
وی در ادامه درباره موضوع پرداخت پاداش ها در شهرداری رشت بیان داشت: اسامی پرسنل شهرداری رشت را که غیر از حقوق و اضافه کار، در سال ۹۶ از پاداش ها به هر نحوی برخوردار شده اند را از شهردار می خواهم.
عبدالهی با اشاره به جذب مشاور در شهرداری کلانشهر رشت تصریح کرد: شهردار رشت لیست ۵۰ مشاور در شهرداری را به ما ارائه دهد.
بهراد ذاکری دیگر عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه بیان داشت: بهترین کار شفاف بودن با مردم است که بایستی به این مهم توجه جدی شود.
وی درباره موضوع احداث تصفیه خانه شیرابه سراوان محل دفن زباله تصریح کرد: بایستی در این باره تخصص تر و علمی تر ورود شود و شش میلیارد تومان از پول کشور بدون تضمین برای احداث این تصفیه خانه هزینه نشود.
شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۵ عضو دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.