پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تاکسی پرنده رولز رویس با حداکثر سرعت 400 کیلومتر بر ساعت پرواز می کند!
    26 تیر 1397 - 11:30
    شناسه : 132637
    0

    قابلیت جابجایی هوایی مسافران چندی است رویای شرکت های مختلف محسوب می شود و تاکسی پرنده رولز رویس را می توان وسیله ای دیگر برای تحقق این رویا به حساب آورد.

    پ
    پ

    پرنده رولز رویس - تاکسی پرنده رولز رویس با حداکثر سرعت 400 کیلومتر بر ساعت پرواز می کند! -

    رویای ماشین های پرنده همواره در ذهن شرکت های سازنده خودرو بوده و کمپانی های زیادی مدت هاست که تلاش های خود در این زمینه را آغاز کرده اند. در حال حاضر Airbus و آئودی با مشارکت یکدیگر قصد تولید یک خودروی پرنده را دارند (ایرباس پیش نمایشی از اولین تاکسی پرنده خودران خود را ارائه کرد)؛ از طرف دیگر، اوبر نیز به دنبال ساخت چنین وسیله ای در پاریس است (اوبر تاکسی پرنده می سازد).

    شرکت Kitty Hawk که توسط لری پیج، موسس گوگل اداره می شود، نیز به صورت کاملا مرموزانه و تحت پروژه ای با نام Cora روی تاکسی های هوایی کار می کند.

    تاکسی پرنده رولز رویس هم به این جریان پیوسته و قصد دارد تا رویای مسافران برای جابجایی هوایی را محقق کند.

    بد نیست بدانید که کمپانی Rolls Royce چندی پیش به دو بخش مستقل تولید ماشین های لاکچری و تولید موتور خودرو تقسیم بندی شد و حالا قسمت دوم، قصد تولید ماشین های پرنده را در ذهن دارد. تاکسی پرنده رولز رویس که با موتور برقی کار خواهد کرد، قصد دارد تا سرعت خود را به 400 کیلومتر بر ساعت برساند. مدیران رولز رویس بر این باورند که خودروی یاد شده تا ده سال آینده آماده عرضه است، از طرف دیگر نیز رقبا در نظر دارند تا محصولات خود را در طول همین مدت روانه بازار کنند.

    راب واتسون مدیر بخش خودروهای الکتریکی Rolls Royce بر این باور است که این شرکت پتانسیل تولید بهترین محصول را داشته و قادر است نقش لیدر را در این شاخه داشته باشد.

    مدل تبلیغاتی تاکسی پرنده رولز رویس تا سال 2020 در معرض دید عموم قرار می گیرد و به تولید انبوه می رسد.

    منبع: کلیک

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.