×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

یادداشت - تحریم یا ضعف مدیریت؟ -

علی علی پور مدیر مسئول همای گیلان نوشت: این روزها تحریم پرکاربردترین و مظلوم ترین واژه کشور شده است .همه خود را تطهیر می کنند و در کمال بی خیالی گناه هر ندانم کاری وضعف مدیریت را به گردن تحریم و البته ترامپ می اندازند .گاه چنان قضایایی را به تحریم منتسب می کنند که آدم را به خنده وا میدارد و به یاد این ضرب المثل عامیانه که « آخر آقای گودرزی را چه به خانم شقایق ؟»
همه ما می دانیم که کشور ایران به دلیل تحریم و تصمیمات ظالمانه ترامپ سخت ترین روزها را پشت سر می گذارد.
یقینا قطع برق در این هوای گرم چندش آوراست و نشان می دهد که تاسیسات و زیرساخت های سیستم برقی با مشکل اساسی مواجه است . در این بین «عالی خواندن وضعیت برق » توسط حسنی نماینده مردم رشت و تقدیر از مدیریت توزیع برق استان در این فصل٬ آدم را عصبانی تر می کند. این درحالیست که مردم رشت طی نامه ای به دفترنماینده ولی فقیه گلایه خود را از مدیریت ضعیف برق گله اعلام نمودند .
بگذریم از این گونه حرف هاکه سالهاست مستمع اینگونه تعریفات توسط برخی نمایندگان بوده ایم که دقیقا عکس نظر مردم است.
اما آنچه ضرورت ایجاب می کند که در این مقاله به آن بپردازیم گسیختگی افسار قیمت کالاهاست که بدون اغراق تغییرات آنها ساعتی شده است و کمرخمیده مردم را خمیده تر می کند که قطعا باعث رشد نابسامانی حوزه اجتماعی شده و هر روز باعث فاصله طبقاتی خواهد شد.
حقیقتا وقتی آدم متوجه رشد کذایی قیمت ها می شود خیال می کند که حرکت این کشتی ٬ بدون ناخداست و ترس از آینده دارد که به کجا هدایت خواهد شد و از خود می پرسد این روزها آمریکا چه غلط هایی میتواند بکند؟
همه ما می دانیم در اقتصاد بسته نمی توان شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد شد اما مشاهده افزایش صددرصد برخی کالاها همچون آب معدنی آدم را به فکر وامی دارد که مدیران مستاصل شده اند .آخربی مدیریتی تا کی و چند ؟ مگر آب معدنی هم از خارج وارد می شود.
با این نوع مدیریت کردن به کجا خواهیم رفت ؟
به این متن توجه کنید”
شیر از آب ارزان‌تر است/ یارانه شیر از محل‌های قانونی پرداخت شود

محمودزاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:
افزایش قیمت شیر برای تولیدکنندگان ضرورت دارد و در حال حاضر قیمت این محصول علی‌رغم اینکه نهاده‌های دامی بعد از افزایش قیمت ارز چندین برابر افزایش پیدا کرده از آب ارزان تر است”این متن به ما می گوید گرانی آب مقدمه ایست برای گرانی نان، شیر و نهایتا بنزین.
زیرا گرانی آب استدلال خوبیست برای بالارفتن قیمت دیگر کالاها

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.