جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فیلم پر حاشیه در گیلان، به شبکه نمایش خانگی می آید
    28 تیر 1397 - 9:06
    شناسه : 132809
    0

    پروانه نمایش خانگی فیلم سینمایی «فراری»، «جشن دلتنگی» و چند فیلم دیگر صادر شد.

    پ
    پ

    فراری 747x498 - فیلم پر حاشیه در گیلان، به شبکه نمایش خانگی می آید -

    به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، بر اساس جلسه اخیر شورای پروانه ساخت خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد با ساخت فیلمنامه «مثل یک سرباز» به تهیه کنندگی فاطمه عبدالمحمدی و کارگردانی علیرضا مفتخری مظاهری موافقت به عمل آمد.

    همچنین در این جلسه با ساخت ۲ عنوان فیلم کوتاه و عرضه قسمت ۱۰ از فصل ۲ «ساخت ایران» به تهیه کنندگی مشترک منصورسهراب پور و سیدامیر پروین حسینی و کارگردانی برزو نیک نژاد و «درس(تئاتر)» به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش مهرجویی موافقت شد.

    در این جلسه برای عناوین سینمایی ایرانی «جشن دلتنگی» به تهیه کنندگی سید علی قائم مقامی و کارگردانی پوریا آذربایجانی، «رفتن» به تهیه کنندگی جمشید محمودی و کارگردانی نوید محمودی، «تگرگ و آفتاب» به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا کریمی و «فِراری» به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری و کارگردانی علیرضا داوود نژاد پروانه نمایش خانگی صادر شد.

    در جلسه شورای پروانه نمایش خانگی با عرضه هشت عنوان فیلم خارجی، ۲ عنوان فیلم مستند و آموزشی و ۲ عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها نیز موافقت به عمل آمد.

    در ماه گذشته اکران فیلم فراری در استان گیلان ، بدلیل گیلانی بودن نقش منفی فیلم، حواشی و اعتراضات بسیاری را به همراه داشته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.