پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسعود کاظمی به رشت می‌رود؟ / چه کسی شهردار لاهیجان خواهد شد!
    30 تیر 1397 - 19:14
    شناسه : 132941
    0

    پس از استعفای دکتر نصرتی شهردار کلانشهر رشت، گمانه‌زنی‌ها در رابطه با انتخاب شهردار جدید مرکز گیلان آغازشده است.

    پ
    پ

    لاهیجان 1 - مسعود کاظمی به رشت می‌رود؟ / چه کسی شهردار لاهیجان خواهد شد! - با مردم

     

    به گزارش «بامردم»، در این میان شنیده می‌شود مسعود کاظمی شهردار لاهیجان یکی از گزینه‌های اصلی تصدی شهرداری شهر باران می‌باشد.

    انتخاب وی به‌عنوان شهردار رشت دور از انتظار نیست چراکه او پیش‌ازاین حضور در شورای اسلامی، ریاست شورا و حتی سرپرستی شهرداری این کلانشهر را تجربه کرده است.

    با این احتمال که مسعود کاظمی شهردار فعلی لاهیجان به‌زودی راهی رشت شده و تصدی شهرداری این شهرستان را بر عهده خواهد گرفت، برخی گمانه‌زنی‌ها در رابطه با انتخاب شهردار بعدی لاهیجان نیز از هم‌اکنون شکل‌گرفته است!

    بر اساس این شنیده‌ها و احتمالات از کمیل لاهوتی شهردار چاف و چمخاله به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جایگزین مسعود کاظمی در شهرداری لاهیجان یاد می‌شود.

    در این میان، نام گزینه‌های احتمالی دیگری همچون کحالی (شهردار اسبق لاهیجان و فعلی منطقه ۳ رشت)، پورقربان (شهردار بندرانزلی)، سلیمانی (شهردار آستانه‌اشرفیه)، تمیزکار (عضو فعلی شورای شهر لاهیجان)، محمد پور نیک‌بین (شهردار سیاهکل)، رشیدی نژاد (شهردار سابق رانکوه و کارمند فعلی شهرداری لاهیجان) و جهاندیده (انبوه‌ساز نمونه) نیز برای تصدی شهرداری عروس شهرهای ایران مطرح‌شده است.

    جالب‌توجه آنکه این گمانه‌زنی‌ها و احتمالات در حالی شکل‌گرفته که هنوز از پذیرش استعفای نصرتی در شهرداری رشت خبری نیست و در صورت پذیرش این استعفا نیز باید ماند و دید آیا مسعود کاظمی واقعاً به رشت خواهد رفت یا خیر…

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.