جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اولویت ما درشرایط امروز جامعه پرداخت مستمری‌ها است
    28 تیر 1397 - 17:14
    شناسه : 133071
    0

    مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان با ارائه آماری از تعهدات ریالی و جامعه تحت پوشش به دغدغه‌های مسئولین و مدیران ارشد سازمان در تأمین منابع مالی و نقدینگی در راستای انجام صحیح تعهدات اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت ما در شرایط امروز جامعه پرداخت مستمری‌ها می‌باشد.

    پ
    پ

    54245 - اولویت ما درشرایط امروز جامعه پرداخت مستمری‌ها است - جامعه

    به گزارش «بامردم»، هم‌زمان با ایام دهه کرامت و به مناسبت گرامیداشت روز تأمین اجتماعی، مهندس غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل تأمین اجتماعی استان، ضمن بازدید از میز خدمت ایجادشده، طی نشستی با مدیرکل و معاونین دیدار و گفتگو کرد.

    مهندس جعفر زاده در این بازدید اظهار داشت: نیروهای مستقر در میز خدمت هر دستگاه به‌منزله سپر سازمان تلقی شده و باید در این جایگاه از افرادی متبحر و متخصص با توانایی پاسخگویی لازم استفاده کرد.

    وی کارشناسان حاضر در این بخش را دارای بالاترین بهره‌وری در میان کارکنان برشمرده و اذعان داشت: با توجه به نیازهای این حوزه به جهت ضرورت ابعاد روان‌شناختی و جامعه‌شناختی و رعایت تکریم مراجعان، افراد مستقر در میز خدمت باید از تعامل خوبی برخوردار بوده و دوره‌های آموزشی لازم و مناسب در این خصوص را طی کند.

    نماینده مردم شریف شهرستان رشت با تبریک هفته تأمین اجتماعی و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته، با اشاره به اینکه در حال حاضر ماهیت تأمین اجتماعی در ایران امر بیمه‌های اجتماعی است افزود: یکی از آرزوهای دیرینه من در این حوزه استقرار نظام تأمین اجتماعی به مفهوم جامع و واقعی در کشور است که لازمه آن استفاده از تجربیات دنیا در این عرصه و ادغام حوزه‌های مرتبط با حمایت‌های اجتماعی با این مجموعه می‌باشد.

    جمیل حق‌پرست مدیرکل تأمین اجتماعی استان گیلان نیز در این بازدید ضمن تشریح اهداف و فرایند طی شده در استقرار میز خدمت، از آغاز این طرح در سال‌های گذشته توسط اداره کل استان به‌عنوان یک پیشتازی در امر مذکور یاد کرده و طراحی نرم‌افزار مستقل با بهره از توانایی‌های نیروهای متخصص فن‌آوری اطلاعات را از ویژگی‌های بارز و متمایز آن برشمرد.

    مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه این افتخار راداریم که سازمان مرکزی و دفتر راهبری سیستم‌ها از تأمین اجتماعی استان در بخش IT به‌مثابه لابراتوار سازمان تعبیر و گیلان را در این زمینه پایلوت کشوری کرده است افزود: طرح اجراشده ما در شعبه شهر صنعتی رشت در راستای حذف مراجعات حضوری برای دفترچه‌های درمانی نیز با استقبال سازمان در حال تسری در تمام کشور می‌باشد.

    وی در ادامه با ارائه آماری از تعهدات ریالی و جامعه تحت پوشش به دغدغه‌های مسئولین و مدیران ارشد سازمان در تأمین منابع مالی و نقدینگی در راستای انجام صحیح تعهدات اشاره کرد و اظهار داشت: اولویت ما در شرایط امروز جامعه پرداخت مستمری‌ها می‌باشد.

    نماینده مردم شهرستان رشت در پایان این دیدار بار دگر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و زحمات همکاران قدردانی نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.