جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تشکیل شوراها از برکات نظام جمهوری اسلامی است
    01 مرداد 1397 - 0:21
    شناسه : 133094
    0

    فرماندار رشت گفت: تشکیل شورای شهر و روستا، موجبات برکات برای نظام جمهوری اسلامی را بدنبال داشته است .

    پ
    پ

    110873 - تشکیل شوراها از برکات نظام جمهوری اسلامی است -

    به گزارش ایسنا، سید محمد احمدی در اولین گردهمایی شوراهای اسلامی شهرستان رشت که با محوریت مدیریت شهری و روستایی، عمران، گردشگری، بوم گردی، اشتغالزایی و سرمایه گذاری در تالار گلستان برگزار شد گفت: شوراها برای نظام و حاکمیت بسیار مهم هستند و نقش اساسی را در روستاها و شهرها ایفا می‌کنند.

    وی افزود: تشکیل شورای شهر و روستا، موجبات برکات برای نظام  جمهوری اسلامی را بدنبال داشته است.

    احمدی، شوراها را تشکلی جوان که رو به تکامل می‌رود معرفی کرد و گفت: هنوز بسیاری از ظرفیتهای شورا شناخته نشده و لازمه سرعت در مسیر تکامل شوراها مستلزم پشتکار و تعامل همه مدیران است.

    وی با بیان اینکه  ۷۲۵ پروژه در شهرستان رشت در سال ۹۶ آغاز شده و در حال اجرا است که ۴۴۰ پروژه متعلق به روستاهاست،ادامه داد: ۶۰درصد پروژه‌های شهرستان رشت را پروژه‌های روستایی تشکیل می‌دهند.

    فرماندار رشت خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کشور اعضای شوراهای شهر و روستا باید بیش از گذشته وفاق و همدلی داشته باشند و در راستای گرفتن مطالبات به حق مردم گام بردارند.

    وی تاکید کرد: شوراهای روستا باید اولویت‌های روستا را شناسایی کرده و نیازهای مردم را بشناسند و در راستای رفع این نیازها گام بردارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.