جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با اعضای شورای شهر لنگرود ارتباط بسیار خوبی دارم / قصد شهردار لاهیجان شدن را ندارم
    01 مرداد 1397 - 22:44
    شناسه : 133162
    0

    شنیده هایی مبنی بر پیوستن سید مهدی رجایی شهردار لنگرود به شهرداری لاهیجان در سمت شهردار این شهر به گوش می رسد. در این خصوص خبرنگار ما گفت و گویی با شهردار لنگرود داشته است.

    پ
    پ

    مهدی رجایی شهردار لنگرود - با اعضای شورای شهر لنگرود ارتباط بسیار خوبی دارم / قصد شهردار لاهیجان شدن را ندارم - سید مهدی رجایی شهردار لنگرود

    به دنبال شایعاتی مبنی بر پیوستن سید مهدی رجایی شهردار لنگرود به شهرداری لاهیجان ، مهدی رجائی در گفت و گو با گیل خبر این خبر را تکذیب کرد.

    رجایی با شگرد رسانه ای خواندن این شایعه  تشریح کرد: درست است که در شورای شهر لاهیجان نیز دوستانی داریم و شاید این شائبات بر همین اساس باشد اما بنده عملا همچین تصمیمی ندارم وخدمت کردن به شهر لنگرود جزء افتخارات من است.

    وی افزود: تا زمانی که در شهر خودم فضا برای فعالیت مناسب باشد، هیچ شهری را با لنگرود عوض نخواهم کرد.

    شهردار لنگرود با اشاره به برخی فعالیت های حوزه ی شهری خاطر نشان ساخت: تا به امروز بسیاری پروژه ها در بحث زیر ساخت های شهری از جمله آب های سطحی، فاضلاب شهری، پارک ها و فضاهای سبز، مکان های توریستی و گردشگری مطالعات بسیاری شده و طرح های بسیاری نیز در حال بررسی و برخی نیز در دست اجراست.

    وی با تکذیب پیوستن به شهرداری لاهیجان تاکید کرد: در حالی که تعامل خوبی با اعضای شورای شهر لنگرود در تمامی جوانب برقرار است و همچنین قول و پیمانی که با اعضای شورا و مردم شهر بسته ام هرگز چنین تصمیمی ندارم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.