چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عاطفی: رسانه ها در انتشار دقیق مطالب مسئولان دقت کنند
    02 مرداد 1397 - 19:14
    شناسه : 133264
    0
    مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان گفت: رسانه های مکتوب و مجازی، در انتشار دقیق مطالب و سخنان مدیران و مسئولان، بیش از پیش دقت کنند.
    پ
    پ

    اولین نشست استاندار با مدیران مسئول رسانه‌های استان گیلان 1 - عاطفی: رسانه ها در انتشار دقیق مطالب مسئولان دقت کنند -

    مرتضی عاطفی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: سخنان استاندار گیلان در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر استان به طور ناصحیح در برخی رسانه‌ها انعکاس یافته که لازم است بیش از پیش، در مورد انتشار دقیق مطالب و سخنان مسئولان توسط رسانه های مکتوب و مجازی دقت شود.

    وی با توضیح موارد نادرست انعکاس یافته ادامه داد: استاندار گیلان در سخنان خود اشاره‌ای به اینکه انتظارات بخش خصوصی در حوزه تولید محقق نشده، نکرده بلکه اعلام داشتند « معتقدم چیزی که انتظار بخش خصوصی به مفهوم کاملش باشد، انجام نشده است».

    عاطفی افزود: دکتر مصطفی سالاری همچنین در سخنان خود صحبتی از اینکه حوزه صنعت ساختار جزایری دارد، نداشته بلکه بیان ایشان این بوده که « امروز هم ساختار اداری امور صنعت مجمع الجزایری است».

    وی تصریح کرد: نماینده عالی دولت در گیلان در بخش دیگری از سخنانش اشاره داشت که « برای کاهش مفاسد اقتصادی راه حلی جز نظارت مردمی وجود ندارد » و کلامی مبنی بر از بین رفتن مفاسد اقتصادی به صورت کامل با نظارت مردمی بیان نداشته زیرا همه‌ مردم بر این مسئله اشراف دارند که در این مسیر راهکار‌های ضروری بسیار دیگری نیز وجود دارد که مورد نیاز جامعه است.

    عاطفی به بخش دیگری از سخنان استاندار گیلان در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر استان اشاره و اضافه کرد: دکتر سالاری در بیاناتش « دولت به مفهوم عام » را « نیازمند امر به معروف و نهی از منکر » دانست و رسانه‌ها، احزاب و سازمان‌های مردم نهاد را ظرفیتی در جهت بیان امر به معروف و نهی از منکر به نیابت از مردم اعلام کرد که این امر مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران نیز هست و همه دستگاه‌ها از آن استقبال می‌کنند.

    مدیرکل روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان در خاتمه این مصاحبه خاطرنشان کرد: دکتر سالاری همچنین در بخشی از بیاناتش با اشاره به شرایط نامناسب یکی از واحدهای صنعتی غرب گیلان گفت «هرکس با دخالت‌های سیاسی می‌خواهد آدم خودش را به عنوان مدیر بگذارد که این صنعت را نابود کرده است» و بیانی مبنی بر اینکه دخالت‌های سیاسی صنعت را نابود کرده در سخنان ایشان نبوده است.

    عاطفی مرجع رسمی انعکاس سخنان مسئولان ستادی استانداری برای همه رسانه‌ها اعم از مجازی و مکتوب را پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان ذکر و اضافه کرد: از تمامی رسانه های استان درخواست می شود نسبت به انعکاس دقیق مطالب و سخنان مسئولان، دقت فزون تری داشته باشند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.