جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش دما تا اواخر هفته
    02 مرداد 1397 - 22:04
    شناسه : 133278
    0
    کارشناس اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش دمای هوا در استان تا اواخر هفته جاری خبر داد.
    پ
    پ

    هوا - افزایش دما تا اواخر هفته -

    سمانه نگاه عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم و بیش ناپایدار در منطقه است از این رو در بعضی نقاط رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.
    وی اضافه کرد: از فردا (چهارشنبه) با تضعیف ناپایداری بتدریج کاهش ابر و روند افزایش نسبی دما تا پایان هفته مورد انتظار است.
    نگاه روند افزایش دما در استان را تا اواخر هفته جاری بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس عنوان و بیان کرد: حداکثر دمای هوا به ۳۵ درجه سلسیوس می رسد که این میزان دما در گیلان برای مردادماه، معمول است.
    وی به وضعیت جوی استان طی ۲ روز پیش رو نیز اشاره و تصریح کرد: آسمان استان برای چهارشنبه صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود و روز پنجشنبه نیز شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری و گاهی با افزایش ابر خواهیم بود.
    وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ، بیشینه دما با ۳۳ درجه سلسیوس مربوط به بندر آستارا و کمینه دما با ۱۷ درجه سلسیوس مربوط به دیلمان ثبت شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.