جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سال ۹۵ را به سال سربلندی، پیشرفت و رونق اقتصادی گیلان تبدیل کنیم
    02 فروردین 1395 - 1:55
    شناسه : 1333
    0

    استاندار گیلان گفت: با حمایت مردم و عنایت پروردگار، گیلان را در سال ۹۵ به استانی سربلند در بخش اقتصادی تبدیل می کنیم به گزارش خبرگزاری «با مردم»، استاندار در پیام نوروزی سال ۱۳۹۵ هجری شمسی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با اشاره به موفقیتهای سال گذشته و کاهش عقب ماندگی ها با تاکید […]

    پ
    پ

    محمد-علی-نجفی-250x172استاندار گیلان گفت: با حمایت مردم و عنایت پروردگار، گیلان را در سال ۹۵ به استانی سربلند در بخش اقتصادی تبدیل می کنیم

    به گزارش خبرگزاری «با مردم»، استاندار در پیام نوروزی سال ۱۳۹۵ هجری شمسی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید با اشاره به موفقیتهای سال گذشته و کاهش عقب ماندگی ها با تاکید بر اینکه نباید به به وضعیت موجود راضی بود گفت: با حمایت مردم و عنایت پروردگار، گیلان را در سال ۹۵ به استانی سربلند در بخش اقتصادی تبدیل می کنیم.

    متن کامل پیام نوروزی دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان به شرح زیر است:

    به نام خداوندی که زیباست و زیبایی را دوست دارد

    فرارسیدن سال جدید را به مردم عزیز و شریف گیلان تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال موفقیت، سلامت و سربلندی را برای مردم عزیزمان خواستارم.

    سالی که گذشت؛ سال ملت بزرگ ایران،سال همدلی و همزبانی،اعتدال،شعور و آگاهی بود؛سالی که به مدد پروردگار عزیز و حمایت ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب زنجیر تحریم های ظالمانه برداشته شد.

    مردم شریف گیلان عزیز در آغاز سال ۹۴ با حضوری پرشکوه ،پذیرای رییس جمهور محبوب ایران و دولت تدبیر و امید در گیلان بودند که به خاطر همین حضور امروز شاهد اجرای پروژه های بزرگ ملی و استانی هستیم.

    مردم بزرگوار ایران و گیلان عزیز در اسفندماه سال گذشته در ۲ انتخابات بزرگ شرکت کردند و بحمدا… به امید به آینده رأی مثبت دادند.

    ما توفیق پیدا کردیم که تمهیدات برگزاری کنگره بزرگ ۸ هزار شهید گیلانی را در اردیبهشت سال جاری فراهم کنیم .

    همچنین در این لحظه روحانی از خداوند بزرگ و منان سپاسگزارم که سال گذشته توفیق خدمت به این مردم عزیز را داشته ام و الحمدا… به موفقیت های خوبی دست پیدا کردیم.

    در سال گذشته به رغم محدودیت های شدید اعتباری با عنایات پروردگار و همراهی شما مردم گیلان توانستیم آمار بیکاری را کاهش دهیم و در شاخص های زیربنایی و عمرانی نظیر آسفالت راه ها،آبرسانی،گازرسانی،برق رسانی،ساخت مدارس،سدها،بزرگراه ها،کنارگذرها،تولیدات بخش کشاورزی،صنعت و تجارت موفقیت های خوبی بدست بیاوریم و فاصله را از دیگر استان ها کاهش دهیم و در برخی مواردی که عرض کردم توانستیم استان برتر هم باشیم اما با همه ی این شاخص های امیدوارکننده به وضعیت موجود راضی نیستیم.

    انشاءا.. با حمایت شما عزیزان و عنایت پروردگار ، سال ۹۵ را به سال سربلندی، پیشرفت و رونق اقتصادی گیلان تبدیل کنیم.

    در پایان سخنم را با این بیت زیبای مولانا به پایان می رسانم:

    نوروز بمانید که ایام شمایید آغاز شمایید و سرانجام شمایید

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.