پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیغام عجیب مترجم گوگل: روز قیامت سه دقیقه به ۱۲ است!
    03 مرداد 1397 - 12:35
    شناسه : 133332
    0
    مترجم گوگل با انجام یک ترجمه عجیب و غریب به سوژه کاربران تبدیل شد. درواقع مترجم گوگل یک ترجمه باورنکردنی ارائه کرده است.
    پ
    پ
    دنیا - پیغام عجیب مترجم گوگل: روز قیامت سه دقیقه به ۱۲ است! - Animals
    به گزارش عصرایران، گوگل پس از اطلاع از این موضوع مشکل یادشده را برطرف کرده، اما پیش بینی می‌شود در آینده باز هم اشکالات مشابهی در برنامه مترجم گوگل شناسایی شود.
    اما ماجرا از چه قراری است؟ اگر شما زبان موری که زبان متداول در میان برخی قبایل کشور نیوزلند است را به عنوان زبان مبدا ترجمه انتخاب کرده و کلمه سگ را به انگلیسی ۱۶  بار تایپ کنید، پیام عجیب زیر ظاهر می شود:
    روز قیامت سه دقیقه به ۱۲ است. ما شخصیت ها و تحولات چشمگیری را در جهان تجربه می کنیم. اما اگر کلمه dog را یک بار بیشتر تایپ کنید علاوه بر جمله بالا این مطلب هم به آن اضافه می شود: … این امر نشانه آن است که ما در حال نزدیک شدن به پایان جهان هستیم و مسیح بازمی گردد.
    در نهایت با تایپ چندباره کلمه dog صفت “به نحو فزاینده‌ای” به جمله ما در حال نزدیک شدن به پایان جهان هستیم افزوده می شود.
    877544 248 - پیغام عجیب مترجم گوگل: روز قیامت سه دقیقه به ۱۲ است! - Animals
    به نظر می رسد الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل قادر به درک منطق تکرار کلمات در برنامه مترجم این شرکت نیستند و در زمان ترجمه کلمات از زبان هایی مانند موری یا سومالیایی که لغت در آنها بسیار کوتاه تر هستند دچار خطا و مشکل می شوند.
    گوگل پس از اطلاع از این موضوع مشکل یادشده را برطرف کرده، اما پیش بینی می شود در آینده باز هم اشکالات مشابهی در برنامه مترجم گوگل شناسایی شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.