پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تجاوز به دختر عموی ۱۶ ساله با دستور اعضای شورای روستای مظفرآباد !
    03 مرداد 1397 - 15:17
    شناسه : 133338
    0
    پلیس ۱۴ نفر از اعضای شورای روستای مظفرآباد در نزدیکی شهر ملتان را بازداشت کرده است، زیرا آن‌ها به یک مرد دستور داده بودند که در انتقام تجاوز جنسی به خواهرش، به خواهر فرد متهم تجاوز کند.
    پ
    پ

    - تجاوز به دختر عموی ۱۶ ساله با دستور اعضای شورای روستای مظفرآباد ! - 16 ساله

    به گزارش رکنا، یکی از اهالی این روستا زمانی که خواهر ۱۲ یا ۱۳ ساله‌اش مورد تجاوز جنسی پسرعمویش قرار گرفت، از شورای روستا خواستار مداخله در این قضیه شد. شورای روستا نیز تصمیم گرفت که این مرد به خواهر ۱۶ ساله فرد متهم، تجاوز جنسی انجام دهد.
    پلیس گفته است که این مرد هدایت شورای روستا را داشته است.
    رشید تحیم، افسر پلیس که ریاست این تحقیقات را به عهده دارد، گفت: بعد از این قضیه که هفته گذشته به وقوع پیوست، هر دو طرف گزارشی از تجاوز جنسی علیه همدیگر را به پایگاه پلیس اطلاع دادند.
    این افسر روز چهارشنبه گفت: ما تا حال ۱۴ نفر از شورای روستا را بازداشت کرده ایم. متهم اصلی، یعنی مردی که تجاوز جنسی را انجام داده بود، هنوز فراری است. پلیس در جستجوی هر دو مرد متهم به تجاوز جنسی است و این قضیه ابتدا به مرکز حقوق زنان در شهر ملتان گزارش شده بود.
    این ماجرا خشم فعالان حقوق بشر و جامعه مدنی را برانگیخت. اسما جهانگیری، وکیل شناخته شده پاکستانی خواسته است که نقش قضایی شوراهای محلی و روستایی از بین برده شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.