×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

DSC 0384 746x498 - مردم از استاندار گیلان راضی هستند/روحیه دکتر سالاری همچون افراد اوایل انقلاب ارزشمند است - استاندار گیلان

آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای روحانی استان گیلان با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) حضور مسئولان در کنار مردم را یکی از جلوه‌های نظام جمهوری اسلامی و مایه آرامش برای آنان عنوان کرد و گفت: روحیه و فکر وسیع دکتر سالاری در بخش‌های مختلف همچون افراد اوایل انقلاب بوده که بسیار ارزشمند است.

وی بر ضرورت توجه به حفظ یاد و نام شهدا و ترفیع مقام و جایگاه آنان در جامعه تأکید کرد و افزود: در برگزاری مراسم‌ یادواره‌های شهدا باید از هرگونه هزینه‌های اضافی پرهیز شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: زندگی نامه شهدا باید به صورت مختصر تدوین شود تا علاوه بر بهره‌برداری بهینه توسط مردم باعث کاهش هزینه‌ها شود.

وی برگزاری تجمیعی یادواره‌های شهدا را یک امر ضروری دانست و اظهار داشت: در برگزاری کنگره شهدای روحانی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان نیز قدردانی شود.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر حضور در منزل شهدا و سرکشی از خانواده‌های آنان گفت: فارغ از هرگونه توجه به گرایش‌های سیاسی، حزبی و جناحی باید از خانواده‌های شهدا سرکشی شود.

برگزاری متمرکز یادواره‌های شهدا حضور پرشور مردم را به نمایش می‌گذارد

استاندار گیلان حفظ نام و یاد شهدا را از جمله وظایف مسئولان دانست و گفت: برگزاری متمرکز یادواره‌های شهدا حضور پرشور مردم را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری کنگره شهدای روحانی استان گیلان که با در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار شد با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، با تأکید بر اینکه افزایش تعداد یادواره‌ها نباید به شکوه و عظمت این مراسم‌ها لطمه وارد کند افزود: شأن و منزلت برگزاری مراسم‌ یادواره‌های شهدا باید حفظ شود.

وی مردمی بودن یادواره‌های شهدا را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: در برگزاری یادواره شهدای روحانی گیلان در سال گذشته نماد بارز مردمی بودن به وضوح مشاهده شد که اقدامی ارزشمند بود و باید ترویج شود.

DSC 0358 746x498 - مردم از استاندار گیلان راضی هستند/روحیه دکتر سالاری همچون افراد اوایل انقلاب ارزشمند است - استاندار گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.