چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41348 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سونی شگفتی سال را در بازار موبایل رقم زد
    04 مرداد 1397 - 7:12
    شناسه : 133415
    0

    سونی شگفتی سال را رقم زد . ساعاتی پیش بود تصاویری منتشر شد و اخباری توسط کاربران شبکه های مجازی منتشر شد که نشان می داد سونی برخلاف سیاست های خود از یک لنز دوربین استفاده خواهد کرد این خبر در ابتدا ناامید کننده بود و یا از طرفی نیز شایعاتی را مطرح می کرد […]

    پ
    پ

    Soony Xperia XZ3.jpg1 - سونی شگفتی سال را در بازار موبایل رقم زد -

    سونی شگفتی سال را رقم زد . ساعاتی پیش بود تصاویری منتشر شد و اخباری توسط کاربران شبکه های مجازی منتشر شد که نشان می داد سونی برخلاف سیاست های خود از یک لنز دوربین استفاده خواهد کرد این خبر در ابتدا ناامید کننده بود و یا از طرفی نیز شایعاتی را مطرح می کرد که نشان می داد لنز خاصی برای پرچم دار خود رقم زده است از طرفی دیگر نیز سونی مدتی پیش از یک لنز پرده برداشت که بالای چهل مگاپیکسل است و به نظر بسیار عملکرد مناسبی داشت.

    تصاویری امروز صبح نشان داده شد که سونی تصمیمات عجیبی گرفته است حال سونی این موضوع را تایید کرد که اکسپریا ایکس زد ۳ از یک لنز فوق حرفه ایی بهره خواهد برد و باید این شگفتی را قبول کرد که سونی این اتفاق را رقم خواهد زد. البته مگاپیسکل لنز تنها یک ویژگی دوربین خوب است و قابلیت های دیگر نیز بسیار اهمیت دارد با این وجود باید همچنان منتظر ماند و شاهد اوج گیری دوباره  این برند ژاپنی باشیم. تا کنون گوشی های هوشمند با مگاپیکسل های بالا روانه بازار شده است که تنها پی ۲۰ پرو هوآوی بسیار چشم گیر عمل کرد و خود را جدای از سایر گوشی های هوشمند همچنان خود را برترین لنز معرفی کرده است.

    این کمپانی ژاپنی مدتی پیش  این خبر را اعلام کرد و صحبت هایی از لنز ۴۸ مگاپیکسلی را در گوشی های موبایل به میان آورد اما بعید به نظر می رسید به زودی این دوربین در گوشی های نسل بعدی قرار گیرد.

    بر طبق این گزارش ها این لنز کوچک ترین سایز پیکسل ها را دارد و این سایز هر پیکسل ۰.۸ میکرو متر خواهد بود رقمی که بسیار شگفت انگیز است و این موضوع نشان می دهد که برترین کارایی را با لنز ۴۸ مگاپیکسلی خواهیم داشت.

    سنسور جدید IMX586 قصد دارد به رقابت با دوربین های SLR بپردازد و سونی در این خبر نشان می دهد که شاید بتوان اینلنز برتری هاییرا در بین این لنز ها ایجاد کند. سونی در این لنز قصد دارد با به کار گیری فناوری های خود به پویایی تصاویر و کیفیت بالایی آن ها کمک کند. سونی قصد دارد در IMX586 از فیلتر های Quad Bayer استفاده کند و برای بالاتر بردن کیفیت تصاویر از پیکسل های دو در استفاده خواهد کرد. با این شرایط عکاسی در نور کم و شرایط بسیار سخت را ممکن می سازد.

    اکسپریا ایکس زد ۳ حاشیه های کمتری نسبت به نسخه قدیمی تر دارد اما سونی همچنان ظاهر همیشگی پرچم دار خود را حفظ کرده است و با توجه به اخبار سونی در IFA حضور فعالی خواهد داشت و پرچم دار خود را در این مراسم رونمایی کرد. خبر جالب برای کاربران این موضو ع است که اکسپریا ایکس زد ۳ از اندروید نسخه سال آینده یا همان اندروید پی روانه بازار خواهد شد. پرچم دار قدرتمند سونی تاکنون مشخص شده است که دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود.

    رم نرم افزاری این گوشی هوشمند شش گیگابایت خواهد بود و از پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ استفاده خواهد کرد که به نظر می رسد از فناوری جدید پردازنده گرافیکی نیز استفاده شود این گوشی بسیار قدرتمند دارای باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری است که برای این گوشی هوشمند بسیار مناسب خواهد بود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.