جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدارس غیرانتفاعی آستارا استاندارد شود
    04 مرداد 1397 - 8:08
    شناسه : 133433
    0

    فرماندار بندر آستارا گفت: ارتقای کیفیت آموزش و استاندارد سازی مدارس غیر انتفاعی این شهرستان ضروری است و باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

    پ
    پ

    - مدارس غیرانتفاعی آستارا استاندارد شود - آستارا

    یونس رنجکش روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری آستارا افزود: مدارس غیر انتفاعی اغلب در ساختمان های فرسوده فعالیت می کنند و نظارت جدی بر فعالیت آموزشی و میزان شهریه دریافتی آنها ضروری است.
    وی بیان کرد: موسسان این مدارس باید توان مدیریت مجموعه آموزشی خود را داشته باشند و با ایجاد فضای رقابت خوب، از پرورش استعدادهای دانش آموزان غافل نباشند.
    رنجکش ادامه داد: برای تثبیت قیمت مصوب لباس دانش آموزان باید حلقه های واسطه تولید، توزیع و مصرف کننده حذف شود و مشاوران آموزش و پرورش در انتخاب رشته تحصیلی، دانش آموزان را با توجه به استعداد آنها راهنمایی و به رشته های کار و دانش و فنی و حرفه ای نیز توجه کنند.
    او گفت: شورای آموزش و پرورش در ساماندهی مشکلات آموزشی جامعه هدف وظیفه مهم دارد و هرگونه اشتباه در برنامه ریزی و سیاستگذاری، عواقب جبران ناپذیر خواهد داشت و از دیدگاه های کارشناسان، نخبگان و افراد باتجربه استفاده شود.
    حدود یک هزار معلم در 150 مدرسه دولتی و غیردولتی آستارا به 16 هزار دانش آموز تدریس می کنند و این شهرستان با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.