سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارکنان شهرداری باید ارباب رجوع را همچون اعضای خانواده خود بدانند
    04 مرداد 1397 - 15:12
    شناسه : 133450
    0

    رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر رشت بیان داشت: کارکنان شهرداری باید ارباب‌رجوع را همچون اعضای خانواده خود بدانند و تمام تلاش خود را جهت تکریم و پیشبرد هر چه سریع‌تر درخواست ارباب‌رجوع به‌کارگیرند.

    پ
    پ

     dsc 0265 - کارکنان شهرداری باید ارباب رجوع را همچون اعضای خانواده خود بدانند - آب

    در نشست صمیمانه‌ای که با حضور رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر رشت، کامران راد مدیر منطقه دو شهرداری و معاونین و مدیران منطقه برگزار شد، علیرضا کامران راد ضمن تشریح برنامه‌ها و اقدامات منطقه به ارائه گزارشی از وضعیت درآمد و بودجه و حوزه عمرانی و سایر حوزه‌های منطقه پرداخت.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد منطقه ارتقای کیفی خدمات‌رسانی، جلب رضایت شهروندان، اعتمادسازی و افزایش درآمد می‌باشد، از تلاش‌های مجموعه همکاران منطقه در پیشبرد اهداف شهرداری تشکر و قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: با همکاری و همدلی توانستیم به سطح مطلوبی از وصول درآمد دست یابیم. همچنین در حوزه خدمات شهری و عمرانی تلاش کردیم با عملکرد مناسب در فعالیت‌های مختلف ازجمله آسفالت و … جهت رضایت شهروندان اقدامات مؤثری صورت پذیرد.

    در ادامه رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیریت و کارکنان منطقه، با اشاره به مسئولیت سنگین پرسنل شهرداری در قبال شهروندان بیان داشت: کارکنان شهرداری باید ارباب‌رجوع را همچون اعضای خانواده خود بدانند و تمام تلاش خود را جهت تکریم و پیشبرد هر چه سریع‌تر درخواست ارباب‌رجوع به‌کارگیرند.

    وی با تأکید بر اهمیت آموزش کارکنان، یکی از راهکارهای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان را آموزش کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: ما سیاست‌گذاران در خانه مردم جمع هستیم و باید تمام امکانات و راهکارها جهت بهبود شرایط خدمت گذاری به مردم به کار گرفته شود.

    عضو محترم شورای اسلامی شهر رشت، با تشکر و ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام‌گرفته تصریح کرد ایجاد ساختمان اداری برای منطقه دو بسیار حائز اهمیت می‌باشد و این موضوع جهت ایجاد رفاه حال پرسنل و شهروندان در دستور کار قرار خواهد گرفت. وی همچنین به رایزنی با اعضای کمیسیون ماده ۷۷ جهت حل مشکلات موجود در این زمینه تأکید کرد و راهکارهای مختلفی را در حوزه شهرسازی، ممیزی املاک ، درآمدزایی و …. مطرح کرد.

    در ادامه نشست، تعدادی از معاونین و مدیران منطقه گزارشی از مشکلات منطقه ارائه کردند.

    dsc 0234 - کارکنان شهرداری باید ارباب رجوع را همچون اعضای خانواده خود بدانند - آب

    ازجمله موارد مطروحه کمبود نیروی انسانی متخصص به‌خصوص در نواحی و اداره امانی،مشکلات میراثی جهت اجرای بند ۱۴ در خصوص املاک خطرآفرین، مناسب نبودن ساختمان اداری منطقه ، مجوز دیوار گذاری زمین‌های بایر، مشکل نور پیاده راه و… بود.

    در پایان جناب آقای رمضانپور ضمن دریافت گزارش‌های مرتبط، شورا را به‌عنوان نهادی که آماده دریافت هرگونه پیشنهاد جهت پیشبرد امور شهری می‌باشد اظهار داشتند مشکلات مطرح‌شده با تمام توان و مشارکت شما بررسی و حل خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.