دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سامانه‌های هوشمند مهمترین ابزار برای نظارت بر زندان‌ها است
    06 مرداد 1397 - 14:27
    شناسه : 133604
    0

    سید حمید حسینی مدیرکل زندان‌های گیلان به‌منظور بررسی اجرای برنامه‌ها و خدمات در حوزه‌های مختلف زندانبانی از زندان‌های رودبار و انزلی بازدید کرد.

    پ
    پ

    سید حمید حسینی مدیرکل زندان‌های گیلان - سامانه‌های هوشمند مهمترین ابزار برای نظارت بر زندان‌ها است - انزلی

    به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان گیلان، در این بازدید سید حمید حسینی ضمن اشاره بر نقش نظارتی و کنترل و هدایت  ستاد گفت: بازدیدهای میدانی بهترین راهکار برای بررسی اجرای برنامه و خدمات در حوزه‌های زندانبانی می‌باشد و برنامه‌ریزی کردیم تا هر سه‌ماهه از تمام زندان‌ها بازدید کنیم و محورهای بازدید به زندان‌ها اعلام شده تا با آمادگی  ضمن بازبینی برنامه‌ها، در صورت نیاز اصلاحات موردنیاز را انجام دهند.

    وی بررسی سامانه‌های هوشمند، شامل  مکاتبات مکانیزه، ثبت اطلاعات  دارو و درمان، پرونده شخصیت و انبارداری را مهم‌ترین اولویت‌های بازدید برشمرد و گفت: مکانیزه کردن ثبت داده‌ها در بخش‌های قضائی، مددکاری و فرهنگی ضمن تسهیل در پردازش اطلاعات و گزارش‌گیری، امکان نظارت و کنترل برنامه‌ها را تسهیل می‌کند.

    مدیرکل زندان‌های استان گیلان ضمن تأکید بر استفاده  از دوربین‌های مداربسته به جهت بالا بردن ضریب امنیتی بیشتر در زندان‌ها، تصریح کرد: امنیت زندان‌ها مهم‌ترین اولویت و پیش‌نیاز اجرای برنامه و ارائه خدمات در زندان‌ها نیز در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد و ارتقاء برنامه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزار و همچنین توان علمی کارکنان درزمینهٔ های اصلاحی و امنیتی از ابزارهای مهمی است که در چند سال گذشته برای ارتقاء زندان‌ها عملیاتی  کردیم.

    وی افزود: می‌توانیم از طریق اجرای این‌گونه برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بهینه موجود برنامه‌های سین زندان‌ها را مطابق رئوس و دستورات سازمانی کنترل و اثربخش کنیم.

    حسینی در پایان برای ارتقاء برنامه‌های مشخص‌شده سازمانی در زندان‌ها ضمن اولویت‌بندی اهم برنامه‌ها، جدول زمان‌بندی علمی و عملی را برای بازدیدهای تخصصی دوره‌ای از زندان‌های تابعه استان تعیین کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.