شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پذیرایی غذا و شیرینی در جلسات ممنوع شد
    07 مرداد 1397 - 9:43
    شناسه : 133664
    0

    رئیس امور منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور طی دستورالعملی نحوه صرفه جویی در هزینه‌ها را به تمامی روسای استانی ابلاغ کرد.

    پ
    پ

    شام نهار - پذیرایی غذا و شیرینی در جلسات ممنوع شد - برنامه و بودجه

    به گزارش فارس، محمدعلی افتخاری طی دستورالعملی نحوه صرفه جویی در هزینه‌ها را به تمامی روسای استانی ابلاغ کرد.
    در این بخشنامه آمده است، با عنایت به تأکید ریاست سازمان در مورد مصرف بهینه منابع موجود و اجرای سیاستهای صرفه‌جویی هزینه‌های پشتیبانی و در راستای مجموعه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های بعمل‌آمده توسط این امور در طول دو سال اخیر در خصوص صرفه‌جویی منابع و کاهش هزینه‌های سازمان در بخش‌های مختلف، امور منابع انسانی و پشتیبانی اقدام به تشکیل ستاد صرفه‌جویی نموده که در اولین جلسه اجرایی ستاد در خصوص محورهای مربوط به بخش خدمات عمومی (پذیرایی، مأموریتهای استانی روزانه، ساماندهی ناوگان مأموریتی و عمومی -اداری) مواردی تصویب و طبق دستورالعمل پیوست جهت اجرا ابلاغ می‌شود.
    خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید کلیه همکاران، مشارکت و همراهی لازم را جهت تحقق اهداف پیش‌بینی شده در این‌راستا به عمل آورند.
    حداکثر پذیرایی در همایش و جلسات با سرو چای و بیسکوئیت انجام شده و تأکیداً سرو شیرینی،‌ شکلات، میوه، ناهار و شام (طبق آیین‌نامه‌های ابلاغی در گذشته و با جدیت بیشتر) ممنوع می‌باشد.
    برگزاری همایش، نشست‌ها و جلسات بایستی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که طول مدت آن بین ۳-۲ ساعت بوده به نحوی که زمان برگزاری جلسات با ساعات پذیرایی ناهار و شام تداخل نداشته باشد.
    در‌صورت ضرورت برگزاری همایش‌های با درجه اهمیت بالا‌، درخواست مربوطه در ستاد صرفه‌جویی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.
    سایر هزینه‌های پذیرایی مربوط به معاونت‌ها و دفاتر طبق سقف تنخواه تخصیص یافته در طول دوره مشخص ۳ ماهه مدیریت و پرداخت شود. ضمناً خرید تجهیزات و اموال از محل تنخواه بوده و تأمین نیازهای این بخش از طریق سیستم ثبت درخواست کالا (کارپردازی) صورت گیرد.
    انجام مأموریت‌های اداری خارج از شهر همکاران مرکز و استان در صورت ضرورت انجام آن، با رعایت صرفه‌جویی و حداقل هیئت همراه صورت پذیرد.
    به منظور کاهش هزینه‌های ناشی از ایاب ‌و‌‌ ذهاب، پذیرایی و غذا در سازمان مرکز و استان‌ها، برگزاری جلسات استانی حتی‌المقدور از طریق ویدئو کنفرانس صورت گیرد.
    به منظور کنترل و ساماندهی مأموریت‌های ساعتی درون‌شهری همکاران، به هریک از دفاتر یک خودرو جهت تردد ریاست امور و انجام فعالیت‌های روزانه کارمندان اختصاص می‌یابد.
    همچنین تامین هزینه‌های ایاب و ذهاب خارج از ساعات اداری همکاران از محل تنخواه در اختیار آن دفتر انجام خواهد شد.
    باتوجه به مکانیزه بودن روند انجام امور اداری در سازمان (مکاتبات، گزارش‌ها و …) نسبت به صرفه‌جویی حداکثری در مصرف کاغذ و استفاده از سیستم‌های موجود جهت انجام امور اداری اقدام شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.