پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41354 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرسپولیس ۵ بازیکن کلیدی اش را از دست داد
    07 مرداد 1397 - 9:44
    شناسه : 133665
    0

    مدیر آکادمی پرسپولیس گفت: با این شرایطی که داریم برای ماندن تیم‌ها تلاش می‌کنیم ولی با این وجود در دربی‌ها خیلی خوب کار کردند. یکسری بازیکنان خوب هم داریم که برای فصل بعد با آنها قرارداد بستیم.

    پ
    پ

    پرسپولیس - پرسپولیس ۵ بازیکن کلیدی اش را از دست داد - پرسپولیس

    به گزارش افکارنیوز، محمد پنجعلی اظهار داشت: در فصل جاری در رده‌های پایه با مشکل جدی کمبود بازیکن روبرو هستیم و در چنین شرایطی، رقابت‌ها را دنبال می‌کنیم. همه می‌دانند مشکل عدم جذب بازیکن برای ما هم وجود داشت. این مساله برای ما در رده‌های پایه نسبت به تیم اصلی مشکلی مضاعف به حساب می‌آید، چون در نیم فصل هم نمی‌توانیم بازیکن بگیریم.

    وی ادامه داد: نیم فصل رده‌های پایه زمانی است که هنوز پنجره نقل و انتقالات به روی باشگاه بسته است و ما باید با همین نفرات بازی‌ها را دنبال کرده و به پایان برسانیم که کار سختی است، ولی چاره‌ای هم نداریم. بر همین اساس، ما باید اهدافمان را بر اساس این داشته‌ها تنظیم کنیم.

    کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی خاطرنشان کرد: در بعضی رده‌ها مشکلات ما بیشتر است. مثلا نوجوانان را با ۶، ۷ نفر بستیم و باقی تیم، نفرات تیم نونهالان هستند که هر دو، سه روز بازی می‌کنند. بازی‌ها هم که در ساعات خبلی گرم انجام می‌شود. ما از آقای شیرازی خواستیم ساعت این بازی‌ها با توجه به گرمای تابستان تغییر کند، ولی ایشان گفتند، ساعت را تیم‌های میزبان معلوم می‌کنند، ولی در واقع این هیأت فوتبال است که باید ساعت‌ها را مشخص کند و حتی ورود کنند تا یکسری زمین‌های مناسب در اختیار تیم‌ها قرار بگیرد، چون اکثر زمین‌های فوتبال یا در اختیار دولت است یا به شهرداری تعلق دارد.

    پنجعلی تصریح کرد: من فقط بحث عنوان مشکلات خودمان را ندارم که نمی‌دانم این بچه‌ها تا چه زمانی می‌توانند با این شرایط ادامه بدهند. مساله این است که در این سن، بچه‌ها باید از فوتبال لذت ببرند، ولی در هوای خیلی گرم و زیر آفتاب شدید، واقعا نمی‌شود از فوتبال لذت برد.

    مدیر آکامی فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: ما در این فصل با توجه به اینکه از جذب بازیکن محروم بودیم، در وهله اول به فکر سهمیه‌ها هستیم. البته در همین شرایط هم در چهار دربی به دو پیروزی و دو تساوی رسیدیم. ضمن اینکه کارمان را هم خیلی دیر شروع کردیم تا معلوم شود مشکل جذب بازیکن حل خواهد شد. زمان زیادی از دست رفت و از این جهت هم از رقبای خودمان که سه، چهار ماه آماده سازی را پشت سر گذاشتند، عقب هستیم. خلاصه سخت‌ترین شرایط ممکن پیش آمده و بچه‌ها با فداکاری تمرینات و بازی‌ها را دنبال می‌کنند.

    وی افزود: البته تعدادی بازیکن هم هستند که با آن‌ها برای فصل بعد قرارداد بسته‌ایم، چون خوب هستند و دلمان نیامد آن‌ها را از دست بدهیم. کنار خودمان کار می‌کنند تا برای فصل بعد تیم خوبی داشته باشیم.

    پنجعلی درباره ارزیابی خود از شرایط تیم بزرگسالان اضافه کرد: پرسپولیس نسبت به سال قبل در همین زمان ۵ بازیکن کلیدی خود را از دست داده است و نفرات جدیدی هم که اضافه نمی‌شوند، پس کار خیلی سختی است. باید این مسائل را در نظر بگیریم. خیلی خوب بود که بچه‌ها با پیروزی شروع کردند، ولی قطعا روی نیمکت دست آقای برانکو بسته است. البته حالا زمانی است که بعضی بازیکنان باید نهایت بهره را ببرند و خودشان را نشان بدهند. به هر حال در این شرایط حمایت همه جانبه از آن‌ها و روحیه و انرژی دادن خیلی مهم است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.