×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کی روش - پایان قرارداد کی‌روش با فدراسیون ایران؛ کارلوس در دوراهی کره‌جنوبی و الجزایر -

به گزارش تسنیم، خیرالدین زطشی، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفته که سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال الجزایر یک مربی در سطح جهانی است. او گفت: «ما به طور مدام با سرمربی آینده تیم ملی کشورمان در تماس هستیم که خیلی نسبت به حضور روی نیمکت تیم ملی الجزایر علاقه‌مند است. نمی‌توانم هویت او را فاش کنم چون مذاکرات همچنان در جریان است و هنوز توافقات نهایی بر سر موضوع مالی باقی مانده و پس از آن اعلام رسمی خواهیم کرد».
سایت « football365.fr» فرانسه با توجه به اظهارات زطشی از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و برت فن‌مارویک سرمربی تیم ملی استرالیا به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری الجزایر یاد کرده است. طبق ادعای یک منبع نزدیک به فدراسیون فوتبال الجزایر، کارلوس کی‌روش ممکن است هدایت تیم ملی الجزایر را برعهده بگیرد. کی‌روش که قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران شب گذشته (سه‌شنبه) به پایان رسید، این شانس را دارد که سرمربی تیم ملی الجزایر شود.
در همین حال سایت «chosun.com» کره جنوبی نیز گزارش داد: چونگ مونگ‌گیو، رئیس اتحادیه فوتبال کره جنوبی که همزمان رئیس کمپانی تولید خودرو هیوندای نیز است از بودجه شخصی خود چهار میلیارد وون (۳ میلیون و ۵۶۹ هزار دلار آمریکا) به این اتحادیه برای جذب یک سرمربی در سطح کلاس جهانی اهدا کرد.
بر اساس این گزارش اتحادیه فوتبال کره جنوبی با چند کاندیدا در تماس و در حال مذاکره است. کره‌ای‌ها در نظر دارند به سرمربی جدید خود بیش از ۳ میلیارد وون (۲ میلیون و ۶۷۷ هزار دلار آمریکا) دستمزد پرداخت کنند، این در حالی است که اولی اشتیلیکه آلمانی پیش از این نیمی از این مبلغ را دریافت می‌کرد.
طبق گزارش این سایت کارلوس کی‌روش پرتغالی، خوان کارلوس اوسوریو کلمبیایی و وحید حلیل‌هودزیچ بوسنیایی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی هستند. روز گذشته هم رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند اتحادیه فوتبال کره جنوبی نسبت به استخدام آلبرت سلادس علاقه‌مند است.
قرارداد شین تائه یونگ که تیم ملی کره جنوبی را به جام جهانی ۲۰۱۸ رساند، شب گذشته (سه‌شنبه) به پایان رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.