×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حسین اکبر - اقدامات کیفی شرکت گاز گیلان در جهت افزایش رضایتمندی مشترکین - با مردم

شرکت گاز استان گیلان در راستای افزایش سطح رضایتمندی مشترکین اقدام به اجرای پروژه‌های کیفی گسترده ای از قبیل اجرای پروژه های قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان، راه اندازی سامانه پرداخت تلفنی ۳۴۱۵  و نیز اپلیکیشن خدمات الکترونیک گاز گیلان کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این موضوع اظهار داشت: پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب از نیمه دوم سال ۹۶ در سراسر استان آغاز شده و در آن کنتورخوان با مراجعه به درب منزل و قرائت کنتور و ارسال و دریافت اطلاعات به کمک تلفن همراه یا تبلت و از طریق بستر اینترنت پرسرعت، در همان لحظه صورتحساب را چاپ و در اختیار مشترک قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه کیفی با استقبال گسترده مردم و مشترکین مواجه شده گفت: هم اکنون این طرح توسط ۱۲۵ کنتورخوان در سراسر استان در حال اجرا است و این کار سبب صرفه جویی در زمان و هزینه ها، شفافیت در صورتحساب‌های صادره و … شده است.

 اکبر در راستای خدمات رسانی بهتر به مشترکین از راه اندازی نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز خبر داد و گفت: مشترکین گرامی می توانند با ورود به سایت شرکت گاز استان گیلان و دانلود اپلیکیشن خدمات الکترونیک شرکت از طریق کلیک بر روی آدرس و یا اسکن کردن بارکد، از خدمات گسترده این نرم افزار بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان  ادامه داد: در این نرم افزار قابلیت های فراوانی از  قبیل مشاهده صورتحساب و پرداخت قبض، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست و شکایت، مشاهده اخبار شرکت و …. قرار داده شده و مشترکین می توانند با نصب این نرم افزار تا حد زیادی کارهای مربوط به گاز را به راحتی انجام دهند.

وی هدف اصلی شرکت گاز را کسب رضایت حداکثری مشترکین عنوان کرد و گفت: به منظور تحقق این هدف و کاهش زمان و هزینه ارتباط مشترکین با شرکت علاوه بر موارد فوق، سامانه تلفنی اختصاصی ۳۴۱۵ به منظور پرداخت صورتحساب گاز و اعلام کارکرد کنتور نیز راه اندازی شده است.

اکبر در پایان خاطرنشان ساخت اجرای این پروژه ها سبب توسعه دولت الکترونیک و بی‌نیاز شدن از مراجعه حضوری به ادارات گاز یا بانک ها و به تبع آن کاهش صرف وقت و هزینه و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین عزیز شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.