جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیلان را نه به عنوان معبر بلکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم/ضرورت برندسازی محصولات بومی و محلی
    16 مرداد 1397 - 14:56
    شناسه : 134318
    0

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربا بیان اینکه با ساز و کار مناسب گیلان را نه به عنوان معبر بلکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم اظهار داشت : همراهی، همکاری و تعامل مستمر مردم با دولت روند توسعه کشور را بهبود خواهد بخشید .

    پ
    پ

    اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار - گیلان را نه به عنوان معبر بلکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم/ضرورت برندسازی محصولات بومی و محلی -

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار صبح امروز در همایش مشارکت اجتماعی، سلامت و نشاط در توسعه گردشگری روستایی که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه دولت ها در کنار مردم و با حضور سازمان های مردم نهاد کارآیی خواهند داشت تصریح کرد : همراهی، همکاری و تعامل مستمر مردم با دولت روند توسعه کشور را بهبود خواهد بخشید.

    جمشیدنژاد با اشاره به سیاست‌های دولت و تأکیدات استاندار گیلان مبنی بر توسعه گردشگری برضرورت بهره‌گیری هرچه بیشتر از این فرصت ایجاد شده تأکید کرد و تصریح کرد : تهیه سند توسعه گردشگری ضروری است.

    وی با بیان اینکه باید سطح زندگی روستائیان عزیز با اجرای طرح های گردشگری ارتقاء یابد افزود: شرایطی فراهم گردد تا متقاضیان اجرای طرح‌های گردشگری با سرمایه‌های اندک خود و دریافت تسهیلات امکان ارائه خدمات مناسب به گردشگران را داشته باشند.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برضرورت برندسازی محصولات بومی و محلی در روستا ها تأکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی روستایی نقش بسزایی در شناخت محصولات تولیدی آن روستا در عرصه‌ ملی و بین‌المللی ایفاء خواهد کرد.

    علی اصغر جمشید نژاد با اشاره به استعداد و توانمندی های گیلان در بخش گردشگری ابراز امیدواری کرد : انشاء الله خروجی این نشست ها منتهی به اقدامات موثر در توسعه بخش گردشگری گیلان گردد.

    DSC 1284 - گیلان را نه به عنوان معبر بلکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم/ضرورت برندسازی محصولات بومی و محلی -

    DSC 1294 - گیلان را نه به عنوان معبر بلکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم/ضرورت برندسازی محصولات بومی و محلی -

    DSC 1277 - گیلان را نه به عنوان معبر بلکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم/ضرورت برندسازی محصولات بومی و محلی -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.