جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال طرح اشتغالزایی روستایی به بانک‌های آستارا معرفی شده است
    17 مرداد 1397 - 10:20
    شناسه : 134391
    0

    فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال طرح اشتغالزایی روستایی از سوی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آستارا به بانک های این شهرستان ارسال شده است.

    پ
    پ

    photo 2018 08 07 18 53 55 2 - بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال طرح اشتغالزایی روستایی به بانک‌های آستارا معرفی شده است - بانک‌های آستارا

    یونس رنجکش در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آستارا اضافه کرد: بیش از ۷۷۰ طرح اشتغالزایی در سامانه کارا برای ایجاد فرصت های شغلی در آستارا ثبت نام شده است که ۶۵۹ طرح مربوط به اشتغال زایی روستایی و مابقی طرح فراگیر می باشد.

    وی یادآور شد: مجموعه طرح های روستایی اشتغالزایی روستایی ۳۵۲ طرح در کارگروه بررسی به تصویب رسید و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که باید این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

    وی گفت: هر چند که میزان اعتبار شهرستان ۹۰ میلیارد ریال است اما تلاش داریم بیش از این رقم را جذب کنیم.

    وی ضمن تشکر از اقدامات مجموعه عوامل اجرایی در هدایت متقاضیان برای دریافت تسهیلات بانکی و ایجاد فرصت های شغلی خواستار تسریع در روند پرداخت وام ها توسط بانک ها شد .

    وی یادآور شد: آنچه که در شهرستان آستارا برای اشتغالزایی به دنبال آن هستیم پایدار ی اشتغال و هدایت متقاضیان به سمت کسب و کارهای جدید متناسب با نیاز بازار و شرایط این شهرستان مرزی است.

    وی ادامه داد: طرح های بزرگ اشتغال زایی به ویژه در روستاها دارای اولویت هستند و دستگاه‌های اجرایی می بایست متقاضیان را به سمت اینگونه طرح ها هدایت کنند .

    فرماندار آستارا افزود: هیچ مشکلی برای پرداخت تسهیلات با بهره کم در این شهرستان وجود ندارد و از این فرصت که دولت برای رونق کسب و کار در کشور و به ویژه آستارا قرار داده است و استاندار گیلان هم پیگیر و حمایت‌های جدی در این زمینه دارند استفاده کنند.

    وی اضافه کرد : در این جلسه نیز ۱۸ طرح جدید اشتغالزایی در مناطق روستایی با اعتبار تسهیلاتی ۴۹۰ میلیون تومان به تصویب رسیده است. در ادامه این جلسه هر یک از دستگاههای اجرایی دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مربوط به چگونگی پرداخت تسهیلات ارائه کردند .

    photo 2018 08 07 18 53 55 - بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال طرح اشتغالزایی روستایی به بانک‌های آستارا معرفی شده است - بانک‌های آستارا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.